ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ
ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ

ລາງລົດໄຟ

ເຈົ້າກຳລັງຊອກຫາຊ່າງກໍ່ສ້າງສຳລັບລາງລາງລົດໄຟ? ພວກເຮົາມີ 15,872 ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຢູ່ໃນໝວດນີ້. ສົ່ງສອບຖາມ.

ເລີ່ມ​ຕົ້ນ

32,328 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

85,317 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ບໍລິການທັງໝົດ
ບໍລິການທັງໝົດ

ລາງລົດໄຟ

ທ່ານຕ້ອງການບໍລິການຈາກພື້ນທີ່ຂອງ railings ເຫຼັກກ້າ? Wilio ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຊອກຫາຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ມີຄຸນນະພາບໃນການກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍ, ການຜະລິດ, ການປະກອບ, ການບໍລິການ. ລາຄາຂອງຫມາກໄມ້ປ່າເມັດ forged ປົກກະຕິແລ້ວແມ່ນຂຶ້ນກັບລະດັບຂອງການບໍລິການ. ເບິ່ງຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບການບໍລິການ: ຄ່າຂົນສົ່ງ ແລະການບໍລິການຫຼັງການຮັບປະກັນທີ່ສະໜອງໃຫ້ໂດຍໜຶ່ງໃນ 15,872 ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໃນປະເພດ.

ເບິ່ງຕື່ມ:ລາຄາ

32,328 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

85,317 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ຂໍ້ມູນທີ່ເປັນປະໂຫຍດ

ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ຫຍັງ

ຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍປຽບຂອງລາງລົດໄຟຈາກທາດເຫຼັກປອມ ທ່ານສາມາດຊອກຫາມືຈັບໄດ້ຈາກທາດເຫຼັກທີ່ຖືກກ່າວຫາຢູ່ທົ່ວທຸກແຫ່ງ, ພວກເຂົາໃຫ້ພວກເຂົາຜະລິດເອງກັບຕົວເອງເປັນເຈົ້າຂອງອຸດສາຫະກໍາແລະຮ້ານ. ທາດເຫຼັກທີ່ປອມແມ່ນໂລຫະປະສົມທີ່ມີພຽງແຕ່ກາກບອນທີ່ພົບເຫັນ, ເຮັດໃຫ້ມັນຄ້າຍຄືກັບເຫຼັກ. ຂ້າງລຸ່ມນີ້ໃນບົດຄວາມທ່ານຈະພົບກັບຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງການນໍາໃຊ້ handrail ຈາກທາດເຫຼັກປອມ. ຂໍ້ເສຍປຽບ - ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ສູງກວ່າ ມືຈັບຈາກທາດເຫຼັກທີ່ມີທາດເຫຼັກສາມາດຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນຕາມຄວາມປາດຖະຫນາແລະການອອກແບບທີ່ຕ້ອງການ, ຕັ້ງແຕ່ສະຫງ່າງາມເພື່ອໃຫ້ມີລາຄາສູງ. ທາດເຫຼັກປອມແມ່ນມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍກ່ວາທີ່ພວກເຂົາຕ້ອງການໄມ້ຫຼືລົດໄຟ vinyl. ການຜະລິດຂອງລາງລົດໄຟຈາກທາດເຫຼັກທີ່ຖືກເຕີມເງິນແມ່ນມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍຖ້າວ່າມັນເປັນລາງລົດໄຟທີ່ຜະລິດໄດ້ຢ່າງແນ່ນອນ. ປະໂຫຍດ - ຄວາມຕ້ານທານສູງກວ່າ handrail ຈາກທາດເຫຼັກທີ່ປອມແມ່ນແຂງແຮງຫຼາຍກ່ວາວັດຖຸອື່ນໆທີ່ໃຊ້. ມັນຍາກທີ່ຈະທໍາລາຍ, ມັນກໍ່ໄດ້ຖືກແນະນໍາໃຫ້ໃຊ້ຍ້ອນເຫດຜົນດ້ານຄວາມປອດໄພ. ມັນສາມາດໃຊ້ໄດ້ດົນຫຼາຍ, ມັນສາມາດຮັກສາໄດ້ງ່າຍ, ໂດຍສະເພາະຖ້າມັນຖືກທາສີດ້ວຍສີທີ່ມີຄຸນນະພາບ. ນີ້ປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ຂະຫນາດນ້ອຍໃນ Kove ເກັບກໍາສານທີ່ສາມາດເຮັດໃຫ້ເກີດການກັດກ່ອນ. ຂໍ້ເສຍປຽບ - ຄວາມເສຍຫາຍດ້ານການກັດທາງດ້ານຫນ້າ ມີການສຶກສາທີ່ແຕກຕ່າງກັນກ່ຽວກັບປະເດັນທີ່ມີການຈັດການກັບບັນຫາວ່າທາດເຫຼັກແມ່ນທົນທານຕໍ່ການກັດກ່ອນເປັນໂລໂລຊັ່ນອື່ນໆ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຄວາມຈິງຍັງວ່າຖ້າລາງລົດໄຟຈະມີການແຂ່ງຂັນກັບສະພາບດິນຟ້າອາກາດທີ່ບໍ່ດີເກີນໄປ. rust on the coven ທາດເຫຼັກສາມາດມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກພຽງແຕ່ທີ່ຈະເອົາອອກ, ພຽງແຕ່ຍ້ອນການຕັດລະເບີດ, ເຊິ່ງຕັ້ງຢູ່ໃນ kove. ນີ້ແມ່ນຜະລິດຕະພັນແກ້ວດ້ານຂ້າງໃນເວລາທີ່ລະລາຍແຮ່ທາດຈາກຫີນ. ຍິ່ງເບິ່ງເຫັນໄດ້ໃນກໍລະນີຂອງໂລຫະທີ່ໂກງ. ເຖິງແມ່ນວ່າເສັ້ນໃຍສິ່ງເສດເຫຼືອທີ່ເຮັດໃຫ້ທາດເຫຼັກທີ່ມີທາດເຫຼັກທີ່ມີທາດເຫຼັກ. ການຜະລິດຂອງ Rust ປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ມີການເຄືອບປົກກະຕິທີ່ຈະໄດ້ຮັບການຕໍ່ໃຫມ່ທຸກໆສອງສາມປີເພາະວ່າຫຼັງຈາກທີ່ໃຊ້ເວລາ peeling ສີບາງສ່ວນເນື່ອງຈາກວ່າດິນຟ້າອາກາດ. ປະໂຫຍດ - ການອອກແບບທີ່ຫນ້າສົນໃຈ ຄໍາວ່າ "ປອມ" ແມ່ນໃຊ້ສໍາລັບປະເພດທາດເຫຼັກທີ່ສາມາດມີຮູບຮ່າງສາມາດມີຮູບຮ່າງໄດ້ງ່າຍແລະປັບຕົວກັບຮູບຊົງແລະຮູບແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ໂລຫະປະສົມຕົວມັນເອງແມ່ນ elastic ແລະເລິກເຊິ່ງ, ນັກຮຽນແລະນັກອອກແບບຫຼາຍຄົນມັກມັນ. ມີຈໍານວນວັນນະຄະດີແລະເວັບໄຊທ໌ຈໍານວນຫນຶ່ງ, ເຊິ່ງບັນຈຸຮູບແບບທີ່ຫນ້າສົນໃຈແລະຮູບພາບຂອງທາດເຫຼັກທີ່ຫນ້າສົນໃຈທີ່ເປັນແຮງບັນດານໃຈໃຫ້ໃຊ້ມັນໃນສະພາບພາຍໃນປະເທດ. ຂໍ້ເສຍປຽບ - ຄວາມເປັນສ່ວນຕົວ. ເຖິງແມ່ນວ່າທາດເຫຼັກທີ່ຖືກສ້າງແລ້ວສາມາດງໍເຂົ້າໄປໃນຮູບຮ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ລາງລົດໄຟຂອງວັດສະດຸນີ້ມັກຈະມີຄວາມໂປ່ງໃສຫຼາຍ. ຮູບແບບທີ່ລຽບງ່າຍທີ່ມີສາຍໂດຍກົງຫຼືບໍ່ວ່າຈະເປັນຮູບແບບຫມູນວຽນທີ່ຖືກນໍາໃຊ້ທົ່ວໄປສໍາລັບລາງລົດໄຟປະເພດນີ້ແມ່ນຖືວ່າ "ເປີດ". ພວກເຂົາສ້າງປ້າຍເຫຼັກຂອງພວກເຂົາທີ່ໃກ້ຊິດກັບກັນແລະກັນເພື່ອບໍ່ໃຫ້ພວກເຂົາຜ່ານພວກເຂົາ, ແຕ່ຂອບໃຈພວກເຂົາມັນງ່າຍທີ່ຈະເຫັນສະຫນາມຂອງທ່ານ. ເຫຼັກຫຼືປອມເຫຼັກບໍ? ເຫຼັກກ້າແລະປອມແປງການບໍລິການທາງລົດໄຟຂອງທ່ານເພີ່ມຄວາມຫລູຫລາອະສັງຫາລິມະສັບຂອງທ່ານທີ່ວັດສະດຸອື່ນໆສາມາດເຂົ້າຫາໄດ້. ປັດໄຈທີ່ສໍາຄັນແມ່ນຄວາມແຂງແຮງແລະຄວາມທົນທານສູງ. ເຖິງວ່າຈະມີຄວາມຄ້າຍຄືກັນ, ເຫລັກແລະທາດເຫຼັກທີ່ປອມແລະມີລັກສະນະໂດຍລັກສະນະທີ່ແຕກຕ່າງກັນແລະມີປະໂຫຍດຫຼາຍ. ເພາະສະນັ້ນ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະຕ້ອງຄິດແລະປຽບທຽບພວກມັນໃນແງ່ຂອງຄວາມເຂັ້ມແຂງ, ຄວາມໄວແລະຮູບລັກສະນະ. ທາດເຫຼັກປອມ ໃນຮູບແບບທໍາມະຊາດ, ທາດເຫຼັກແມ່ນອົງປະກອບທີ່ສໍາຄັນທີ່ຖືກສະກັດ. ທາດເຫຼັກປອມແມ່ນໂລຫະປະສົມທາດເຫຼັກທີ່ມີກາກບອນຕ່ໍາຫຼາຍ, ເຊິ່ງແຕກຕ່າງຈາກທາດເຫຼັກບໍລິສຸດຫລືເຫຼັກໂຍນ. ມັນມີການສ້ອມແຊມ, ມີຄວາມຍາວ, ທົນທານແລະສາມາດເຊື່ອມໂລຫະໄດ້ງ່າຍຖ້າທຽບໃສ່ທາດເຫຼັກສະອາດ. ກ່ອນທີ່ຈະຄົ້ນພົບເຫຼັກ, ທາດເຫຼັກແມ່ນຮູບແບບທີ່ໃຊ້ຫຼາຍທີ່ສຸດຂອງທາດເຫຼັກ. ຊື່ຂອງລາວຈົ່ມກ່ຽວກັບຄວາມສະຫວ່າງແລະຄວາມສາມາດໃນການສ້າງຮູບຊົງທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ໃນປະຫວັດສາດ, ທາດເຫຼັກທີ່ຖືກນໍາໃຊ້ນໍາໃຊ້ສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນໃນການຜະລິດດາບ, ວິນາທີ, ຄູສອນ, ເຫດການ, ແຕ່ຍັງມີສາຍນ້ໍາພຸ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ທາດເຫຼັກທີ່ມີຈໍານວນຫນ້ອຍທີ່ຖືກກັ່ນຕອງສໍາລັບເຫຼັກ, ແລະເມື່ອມີຄວາມກ້າວຫນ້າໃນຂະບວນການຜະລິດເຫຼັກໄດ້ຖືກທົດແທນໂດຍເຫຼັກທີ່ປອມ. ເຫຼັກ ເຫຼັກແມ່ນເຫຼັກແລະໂລຫະປະສົມກາກບອນ, ຂໍຂອບໃຈກັບຄວາມເຂັ້ມແຂງຂອງຄວາມສູງທີ່ສູງແລະເປັນຕົ້ນທຶນ, ເຮືອ, ເຄື່ອງຈັກ, ລົດ, ລົດ, ເຄື່ອງຈັກແລະຍັງພົບການນໍາໃຊ້ພື້ນຖານໂຄງລ່າງ. ເຫຼັກໄດ້ມີຢູ່ສໍາລັບຕະຫຼອດສັດຕະວັດແລ້ວ, ແຕ່ມັນໄດ້ມາເປັນຂອງນາງ. ກ່ອນການປຸງແຕ່ງຂອງມັນແມ່ນມີຄວາມຕ້ອງການເກີນໄປແລະມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍເກີນໄປໃນການຜະລິດແລະການປຸງແຕ່ງຢ່າງໄວວາ ການຕໍ່ຕ້ານ ທາດເຫຼັກເຫຼັກແລະປອມແມ່ນວັດຖຸທີ່ແຂງແຮງແລະແຂງເຊິ່ງຈະຢູ່ກັບມືຈັບມືຂອງທ່ານເປັນເວລາຫລາຍປີ. ຄວາມແຕກຕ່າງຕົ້ນຕໍລະຫວ່າງອຸປະກອນເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນວ່າທາດເຫຼັກທີ່ຖືກປອມແປງແມ່ນປະກອບສະເພາະຈາກທາດເຫຼັກ, ໃນຂະນະທີ່ໄຟເຫຼັກແລະໂລຫະປະສົມກາກບອນ. ຂໍຂອບໃຈກັບກາກບອນ, ເຫຼັກກ້າແມ່ນແຂງແຮງເລັກນ້ອຍກ່ວາທາດເຫຼັກທີ່ຖືກສ້າງຂຶ້ນເລັກນ້ອຍ, ສະນັ້ນມັນກໍ່ຈະຕ້ານທານກັບອົງປະກອບທໍາມະຊາດແລະທໍາລາຍໄດ້ດີກວ່າ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ທາດເຫຼັກທີ່ປອມແມ່ນທົນທານຕໍ່ຜົນກະທົບແລະການສັ່ນສະເທືອນທີ່ເຮັດໃຫ້ໂລຫະທີ່ຈະສັບສົນ. ນອກຈາກນັ້ນ, ຖ້າມີທາດເຫຼັກທີ່ຖືກສ້າງຂື້ນໃນໂຄງສ້າງຂອງມັນທີ່ປະກົດຂື້ນເທື່ອລະກ້າວ, ທ່ານຈະຮູ້ໄວວ່າລາງລົດໄຟຕ້ອງໄດ້ຮັບການສ້ອມແປງຫຼືທົດແທນ. ຖ້າເຫຼັກທີ່ເສຍຫາຍ, ມັນສາມາດແຕກແຍກແລະບໍ່ມີຄໍາຕັກເຕືອນລ່ວງຫນ້າ. ມັນຍັງມີຄວາມອ່ອນໄຫວຕໍ່ການໂຈມຕີທີ່ແຂງແຮງເຊິ່ງເກີດຂື້ນໃນພື້ນທີ່ທີ່ເກີດຂື້ນກັບເຫດການທີ່ເກີດຂື້ນຂອງແຜ່ນດິນໄຫວແລະໄພພິບັດທາງທໍາມະຊາດ. ຂະບວນການເຊື່ອມໂລຫະ ທາດເຫຼັກທີ່ປອມແມ່ນຜູ້ອໍານວຍຄວາມສະດວກ, ການເຊື່ອມໂລຫະແມ່ນງ່າຍທີ່ຈະເຮັດວຽກກັບມັນແລະສາມາດປັບຕົວກັບເກືອບທຸກຮູບແບບ. ຖ້າທ່ານຕັດສິນໃຈຕັດສິນໃຈສໍາລັບເອກະສານນີ້ທ່ານຈະມີທາງເລືອກໃນການເລືອກຮູບແບບ, ຮູບແບບແລະລາຍລະອຽດທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ເຫຼັກທີ່ Welder ກໍາລັງເຮັດວຽກຢູ່ກັບແມ່ນອ່ອນລົງແລະມີພຽງແຕ່ກາກບອນພຽງແຕ່ກາກບອນ, ສະນັ້ນມັນແຂງຂວາງໃນຂະບວນການເຊື່ອມ. ມັນສາມາດອົບອຸ່ນໄດ້ໄວເທົ່າທີ່ເປັນທາດເຫຼັກທີ່ປອມ, ມີພະລັງງານຫນ້ອຍຫຼາຍສໍາລັບການຜະລິດຂອງມັນ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ເຫຼັກແມ່ນບໍ່ງ່າຍທີ່ຈະຈົ່ມເພື່ອໃຫ້ທ່ານພຽງແຕ່ມີຕົວເລືອກຈໍາກັດສໍາລັບເລືອກຮູບແບບແລະອົງປະກອບອອກແບບ. ລາງລົດໄຟເຫຼັກຫຼາຍຫຼືປະຕູຮົ້ວມີລາຍລະອຽດເນັ້ນເຖິງການໃຊ້ພາດສະຕິກແລະວັດສະດຸອື່ນໆ. ລາຄາ ຂະບວນການຂອງການເຊື່ອມໂລຫະຂອງເຫລັກແລະທາດເຫຼັກປອມສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ລາຄາຂອງໂຄງການໃນເວລາອອກໃບລາດຕະເວນ. ລາງລົດໄຟເຫຼັກແມ່ນຜະລິດໄດ້ໄວຂື້ນ, ຕ້ອງການພະລັງງານຫນ້ອຍໃນການຜະລິດເພື່ອໃຫ້ຕົ້ນທຶນການຜະລິດຕ່ໍາກວ່າ. ກົງກັນຂ້າມ, ທາດເຫຼັກທີ່ຖືກປອມແປງສາມາດຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນໄວ, ເຊິ່ງສາມາດຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງຫມົດຂຶ້ນກັບຜົນທີ່ຕ້ອງການ. ປັດໃຈອື່ນໆຍັງມີຜົນກະທົບຕໍ່ລາຄາ, ລວມທັງຂະຫນາດ, ຂະຫນາດຂອງລາງລົດໄຟແລະລາຍລະອຽດອື່ນໆ. ໂຄງການທີ່ສັບສົນຫຼາຍເທົ່າໃດ, ລາຄາຈະສູງຂື້ນ. ມັນທັງຫມົດແມ່ນຂື້ນກັບແນວຄວາມຄິດແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງທ່ານທີ່ຖືກຄໍານຶງເຖິງໃນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ໄດ້ຮັບ. Korizia. ທາດເຫຼັກທີ່ປອມແມ່ນມີຄວາມອ່ອນໄຫວຕໍ່ກັບຂີ້ເຫຍື່ອ, ໃນຂະນະທີ່ເຫຼັກມີທາດ nickel ແລະ chromium, ໃຫ້ຄວາມຕ້ານທານດ້ານການກັດທາງຫຼາຍກວ່າເກົ່າ. ໂດຍບໍ່ມີອົງປະກອບເຫຼົ່ານີ້, ມັນຈະບໍ່ເປັນສິ່ງທີ່ທົນທານແລະຄວນຈະເປັນອາຍຸຕ່ໍາກວ່າທາດເຫຼັກ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ດ້ວຍການເຂົ້າເຖິງແລະບໍາລຸງຮັກສາທີ່ເຫມາະສົມ, ທ່ານສາມາດປົກປ້ອງລາງລົດໄຟຂອງທ່ານໂດຍບໍ່ມີການຕັດຫຍາບຄາຍແລະຍາວນານ. ຄວາມງາມ ເຫຼັກເຫຼັກແລະທາດເຫຼັກປອມທີ່ສວຍງາມ, ງ່າຍດາຍ, ທາສີ, ແຕ້ມສີແລະສີສັນຕ່າງໆ, ສະນັ້ນພວກເຂົາຮັກສາຮູບຊົງທີ່ສວຍງາມຂອງພວກເຂົາເປັນເວລາຫລາຍປີ. ທ່ານສາມາດຈັດການກັບພວກເຂົາກັບເຮືອນຂອງທ່ານ, ມີການນໍາໃຊ້ການນໍາໃຊ້ທີ່ກວ້າງກວ່າທີ່ພວກເຂົາສະເຫນີທາງລົດໄຟ. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງພວກມັນແມ່ນຫນ້ອຍທີ່ສຸດ, ແຕ່ເປັນປັດໃຈສໍາຄັນໃນການເລືອກແມ່ນປະເພດຂອງໂລຫະທີ່ທ່ານມັກ. ທາດເຫຼັກປອມແມ່ນເປັນທີ່ນິຍົມສໍາລັບຄວາມສະຫງ່າງາມເກົ່າຂອງມັນ, ເຊິ່ງບໍ່ອອກແບບອື່ນໆທີ່ມີລັກສະນະເດັ່ນຂອງທ່ານ, ແລະ ເຫຼັກແມ່ນມີລັກສະນະອັດຕາທີ່ທັນສະໄຫມແລະມີຄວາມສະຫວ່າງຫຼາຍຂື້ນກັບທາດເຫຼັກປອມ.