ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ
ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ

ລາງລົດໄຟສະແຕນເລດ

ທ່ານກໍາລັງຊອກຫາຜູ້ກໍ່ສ້າງສໍາລັບ railings ສະແຕນເລດ? ພວກເຮົາມີ 15,882 ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຢູ່ໃນໝວດນີ້. ສົ່ງສອບຖາມ.

ເລີ່ມ​ຕົ້ນ

32,328 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

85,317 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ບໍລິການທັງໝົດ
ບໍລິການທັງໝົດ

ລາງລົດໄຟສະແຕນເລດ

ທ່ານຕ້ອງການບໍລິການໃນພາກສະຫນາມຂອງ railings ສະແຕນເລດ? Wilio ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຊອກຫາຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານຄຸນນະພາບໃນການອອກແບບ, ການຜະລິດ, ການຕິດຕັ້ງແລະການບໍລິການຂອງລາງລົດໄຟສະແຕນເລດ. ລາຄາຂອງລາງລົດໄຟສະແຕນເລດປົກກະຕິແລ້ວແມ່ນຂຶ້ນກັບລະດັບຂອງການບໍລິການ. ເບິ່ງຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບການບໍລິການ: ຄ່າຂົນສົ່ງ, ການລວມຕົວຂອງການປ່ຽນແປງ, ການບໍລິການຫຼັງການຮັບປະກັນທີ່ສະໜອງໃຫ້ໂດຍໜຶ່ງໃນ 15,882 ແມ່ບົດຂອງພວກເຮົາໃນໝວດທີ່ລະບຸ.

ເບິ່ງຕື່ມ:ລາຄາ

32,328 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

85,317 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ຂໍ້ມູນທີ່ເປັນປະໂຫຍດ

ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ຫຍັງ

ການເລືອກວັດສະດຸທີ່ຖືກຕ້ອງສໍາລັບລະບົບລາງລົດໄຟ ເຖິງແມ່ນວ່າວັດສະດຸຫຼາຍຢ່າງ, ສະຖາປະນິກເກືອບທັງຫມົດໄດ້ພົບເຫັນວ່າທາງລົດໄຟເຫຼັກແມ່ນຍາກທີ່ຈະເອົາຊະນະຄວາມງາມ, ການປະຕິບັດຄວາມງາມແລະຄຸນຄ່າ. ລະບົບສາຍໄຟຟ້າສາມາດເບິ່ງທີ່ສະຫງ່າງາມແລະທັນສະໄຫມຫຼືເປັນທາງການແລະຕາມປະເພນີ. ເຫຼັກມີຊີວິດທີ່ຍາວນານແລະທົນທານຮ້າຍຫລາຍທີ່ສຸດ - ທາງລົດໄຟເຫຼັກມີຄຸນຄ່າອັນໃຫຍ່ຫຼວງໃນແງ່ຂອງການເປັນເຈົ້າຂອງໄລຍະຍາວ. ເຫຼັກແມ່ນໃຊ້ເປັນອຸປະກອນການເລືອກສໍາລັບລະບົບລາງວັນທີ່ມີລາງລົດໄຟເພາະວ່າມັນມີຄວາມເຂັ້ມແຂງແລະຄວາມເຄັ່ງຄັດທີ່ດີເລີດເມື່ອທຽບກັບອາລູມີນຽມ. ການປະຕິບັດກ່ຽວກັບຄວາມງາມ, ເຫຼັກກ້າສະເຫນີຂໍ້ໄດ້ປຽບທີ່ຈະແຈ້ງ: ຊັ້ນຜຸພັງຂອງອາລູມີນຽມມີສີຂາວແລະບາງຄັ້ງກໍ່ດີ. ຂໍຂອບໃຈກັບຄວາມອ່ອນຂອງມັນ, ອາລູມີນຽມມີຄວາມອ່ອນໄຫວຕໍ່ຮອຍຂີດຂ່ວນແລະການເລືອກຕັ້ງ, ເຮັດໃຫ້ມັນເປັນຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຮັກສາແລະຮັກສາ. ຈາກຈຸດຂອງການເບິ່ງຂອງລາງລົດໄຟອາລູມິນຽມຕ້ອງການສະຫນັບສະຫນູນຫຼາຍກ່ວາເຫຼັກ, ເຊິ່ງສ້າງຂໍ້ຈໍາກັດການກໍ່ສ້າງແລະເຕັກນິກ. ເຖິງແມ່ນວ່າເຫຼັກແມ່ນທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງລະບົບລາງ, ແຕ່ແຕກຕ່າງກັນຢ່າງຈະແຈ້ງລະຫວ່າງປະເພດເຫຼັກປະເພດທີ່ແຕກຕ່າງກັນສາມາດເປັນສິ່ງທີ່ຫນ້າປະຫລາດໃຈ. ການເລືອກປະເພດທີ່ຖືກຕ້ອງຂອງເຫຼັກສໍາລັບໂຄງການສໍາລັບໂຄງການຂອງທ່ານແມ່ນສໍາຄັນສໍາລັບການອອກແບບລະບົບທີ່ໃຫ້ຄວາມຮັກ, ຄວາມປອດໄພແລະລູກຄ້າຂອງທ່ານ. ນີ້ແມ່ນສິ່ງທີ່ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ໃນເວລາທີ່ກໍານົດເອກະສານທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບໂຄງການຂອງທ່ານ. ເມື່ອອອກແບບແລະການຜະລິດລະບົບລາງລົດໄຟ, ເຫຼັກ, ປະເພດເຫຼັກສາມປະເພດແມ່ນປົກຄຸມ: ເຫຼັກກາກບອນ, ເຫຼັກກ້າ, ເຫລັກສະແຕນເລດແລະເຫຼັກແຕນເລດ. ລາງລົດໄຟທີ່ຜະລິດຈາກແຕ່ລະປະເພດສາມຢ່າງນີ້ສະເຫນີທີ່ມີປະສິດທິພາບແລະຈຸດອ່ອນ. ເຂົ້າໃຈຕົວເລືອກຂອງທ່ານແລະສິ່ງໃດທີ່ເຫມາະສົມກັບພວກມັນ, ມັນຈໍາເປັນສໍາລັບລະບຸລະບົບລາງລົດໄຟເຫຼັກໃຫມ່. ລາງລົດໄຟເຫຼັກກາກບອນ ຂໍ້ດີ: ແຂງແຮງ, ທົນທານ, ລາຄາຖືກ ຂໍ້ເສຍປຽບ: ຄວາມຕ້ານທານດ້ານການກັດທາງດ້ານຕ່ໍາ ສິ່ງທີ່ດີທີ່ສຸດແມ່ນໃຊ້ສໍາລັບ: ການປົກຫຸ້ມຂອງດິນ ການບໍາລຸງຮັກສາ: ສີຂະຫນາດນ້ອຍ ເຫຼັກກາກບອນທີ່ບັນຈຸກາກບອນເຖິງສອງເປີເຊັນ, ເຊິ່ງສ້າງເຫຼັກແຂງແລະແຂງແຮງກວ່າເກົ່າ. ເຫຼັກກາກບອນຢ່າງຫນ້ອຍມີລາຄາຖືກຈາກສາມປະເພດເຫຼັກກ້າຕົ້ນຕໍທີ່ໃຊ້ໃນທາງລົດໄຟແລະເຫມາະສົມທີ່ສຸດສໍາລັບການນໍາໃຊ້ທີ່ມີມົນລະພິດຫນ້ອຍທີ່ສຸດ. ບໍ່ຄືສະແຕນເລດຫມາຍຄວາມສະແຕມຫມາຍຄວາມວ່າເຫຼັກກາກບອນເນື່ອງຈາກຄວາມຕ້ານທານຄວາມຈໍາເປັນໃນການປ້ອງກັນເຄືອບ. ວິທີການປົກປ້ອງທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດແມ່ນການເຄືອບຜົງທີ່ປ້ອງກັນການກັດກ່ອນແລະມີຈໍານວນທີ່ບໍ່ສາມາດນັບໄດ້ຂອງການປະຕິບັດສີ. ເຖິງແມ່ນວ່າເຫຼັກກາກບອນແມ່ນຕົວເລືອກລາຄາຖືກ, ມັນຕ້ອງການການບໍາລຸງຮັກສາເປັນປະຈໍາເພື່ອເບິ່ງທີ່ດີທີ່ສຸດ. ການດູແລຂອງລະບົບຄວາມສາມາດເຫຼັກກາກບອນຄວນປະກອບມີການຄວບຄຸມການສວມໃສ່ເລື້ອຍໆ, ໂດຍສະເພາະໃນພື້ນທີ່ການຈະລາຈອນສູງເຊັ່ນດຽວກັນກັບການກໍາຈັດວັດຖຸໂລຫະອື່ນໆ (e.g. , ແຫວນແລະໂມງ). ຮອຍເປື້ອນເຫລົ່ານີ້ສາມາດເອົາອອກໄດ້ງ່າຍໂດຍໃຊ້ສີສ້ອມແປງ. ຢ່າປ່ອຍໃຫ້ເຫຼັກກ້າທີ່ບໍ່ສາມາດຄົ້ນພົບໄດ້ເພາະວ່າເຫຼັກກາກບອນສາມາດລອກແລະເກັບໄວ້ໂດຍບໍ່ມີການບໍາລຸງຮັກສາທີ່ຖືກຕ້ອງ. ການຮັກສາທາງລົດໄຟເຫຼັກກາກບອນທີ່ບໍ່ດີແມ່ນຕ້ອງມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼືການເຄືອບໃຫມ່, ເຊິ່ງຄວນຫລີກລ້ຽງ. ສະບູແລະນ້ໍາຈະພຽງພໍສໍາລັບການເຮັດຄວາມສະອາດໂດຍທົ່ວໄປ. ລາງລົດໄຟເຫຼັກສະແຕນເລດ ຂໍ້ໄດ້ປຽບ: Rust ປະຈຸບັນແລະທົນທານຕໍ່ການກັດກ່ອນ ຂໍ້ເສຍປຽບ: ອາດຈະເປັນສິ່ງທີ່ມີຂະຫນາດຫຼືສະພາບແວດລ້ອມຂອງເຄັມແມ່ນໃຊ້ໄດ້ດີທີ່ສຸດສໍາລັບ: ພາຍໃນຫລືປ້ອງກັນ ການບໍາລຸງຮັກສາ: ການເຮັດຄວາມສະອາດເປັນປະຈໍາກັບສະບູແລະນໍ້າ ສະແຕນເລດແມ່ນຮັກສາເບົາກວ່າແລະບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງມີເຄືອບປ້ອງກັນ, ແຕ່ມັກຈະມີລາຄາຖືກກວ່າທາງເລືອກທີ່ມີກາກບອນ. ຖ້າມັນຖືກຖືວ່າເປັນເຫລັກສະແຕນເລດ, ມັນຕ້ອງເປັນ 10,5% chromium (ຫຼືຫຼາຍກວ່ານັ້ນ). ໂດຍການເພີ່ມ chromium ເຂົ້າໄປໃນສ່ວນປະສົມ, ເຫຼັກທີ່ມີຄວາມຕ້ານທານກັບຫົວຂໍ້ແລະການກັດກ່ອນ. ໂລຫະປະສົມອື່ນໆອີກຫຼາຍຊະນິດຍັງສາມາດນໍາສະເຫນີ, ແຕ່ລະຜະລິດຕະພັນສະແຕນເລດທີ່ແນ່ນອນໄດ້ສ້າງຕັ້ງຂື້ນເພື່ອຈຸດປະສົງສະເພາະ. ໃນຂະນະທີ່ມື້ນີ້ແມ່ນສະແຕນເລດທີ່ມີຄຸນນະພາບຫຼາຍກ່ວາ 50 ຊະນິດມັກຈະໃຊ້ຫ້ອງຮຽນ 304 ຫຼື 31-8. ສະແຕນເລດ 18-8 ", ແລະ 8% chromium ແລະ 8 % nickel. ເຫລັກສະແຕນເລດປະເພດນີ້ມັກຈະຖືກນໍາໃຊ້ໃນພາຍໃນ. ເຖິງແມ່ນວ່າການເຄືອບສີຫຼືຜົງສາມາດຖືກຍອມຮັບໄດ້ງ່າຍຖ້າມີສີ, ບໍ່ມີສີສັນ, ບໍ່ມີການເຄືອບປ້ອງກັນສໍາລັບເຫຼັກ. ແທນທີ່ຈະ, ການດັດປັບດ້ານດ້ານ Satin ແມ່ນມີໃຫ້ສໍາເລັດຮູບທີ່ດີກວ່າ, ລວມທັງພື້ນທີ່ແວ່ນແຍງ. ນອກເຫນືອໄປຈາກການເບິ່ງທີ່ດີ, ສໍາເລັດຮູບທີ່ມີຈຸດປະສົງ: ຕົວຢ່າງສໍາເລັດຮູບ Satin ໄດ້ຖືກຮັກສາໄວ້ງ່າຍ, ໃນຂະນະທີ່ບ່ອນແລກປ່ຽນຄວາມສິ້ນສຸດການຕໍ່ຕ້ານທີ່ສູງທີ່ສຸດ. ນອກເຫນືອໄປຈາກການສະຫມັກພາຍໃນ, ສະແຕນເລດ 304 ແມ່ນເຫມາະສົມກັບສະພາບແວດລ້ອມນອກ, ບ່ອນທີ່ພວກມັນບໍ່ຫຍາບຄາຍຫຼືບ່ອນທີ່ລະບົບລາງລົດໄຟໄດ້ຮັບການປົກປ້ອງຈາກສິ່ງແວດລ້ອມ. ການຮັກສາລະບົບໄຟຟ້າສະແຕນເລດ 304 ແມ່ນງ່າຍດາຍກວ່າລະບົບເຫຼັກທີ່ກາກບອນ. ພຽງແຕ່ເຊັດມັນເປັນປະຈໍາດ້ວຍສະບູແລະນ້ໍາເພື່ອຮັກສາຮູບລັກສະນະຂອງລາວ. ເຖິງແມ່ນວ່າສະແຕນເລດ 304 ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍກ່ວາເຫຼັກກາກບອນທີ່ຕ້ອງການການຮັກສາທີ່ນ້ອຍກວ່າ. ຫ້ອງຮຽນ 304 ແມ່ນເຫມາະສໍາລັບການສະຫມັກພາຍໃນບ່ອນທີ່ຕ້ອງມີຮູບລັກສະນະທີ່ດີແລະການບໍາລຸງຮັກສາຕ່ໍາ. ລາງລົດໄຟເຫຼັກດ້ານນອກ ຂໍ້ໄດ້ປຽບ: ຄວາມຕ້ານທານການກັດທາງ Corrosion ທີ່ສູງທີ່ສຸດ ຂໍ້ເສຍປຽບ: ແພງກວ່າ, ສາມາດໄດ້ຮັບຄວາມເສຍຫາຍກັບເວລາ ມັນຖືກນໍາໃຊ້ທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບ: ສະພາບແວດລ້ອມພາຍນອກຫຼືທີ່ສຸດ, ການນໍາໃຊ້ອຸດສາຫະກໍາ ການບໍາລຸງຮັກສາ: ບໍ່ມີການບໍາລຸງຮັກສາ ໂດຍບໍ່ສົນເລື່ອງຂອງເຫລັກສະແຕນເລດທົນທານຕໍ່ສະແຕນເລດຕອບສະຫນອງໃນເວລາທີ່ເນື້ອໃນຂອງ chromium ພົວພັນກັບອາກາດອ້ອມຮອບ. ຜຸພັງຂະຫນາດບາງໆທີ່ມີຄວາມຫມັ້ນຄົງທີ່ສຸດຂອງອະຕອມປ້ອງກັນທີ່ປ້ອງກັນການຜຸພັງຫຼືການກັດກ່ອນ. ຖ້າວັດສະດຸຖືກຂູດໃນທາງໃດກໍ່ຕາມ, ເນື້ອໃນຂອງ Chromium ແມ່ນມີການຜຸພັງອີກຄັ້ງ - ການສ້ອມແປງຕົວມັນເອງກ່ອນທີ່ຈະມີການກັດກ່ອນ. ນີ້ບໍ່ໄດ້ຫມາຍຄວາມວ່າເຫລັກສະແຕນເລດແມ່ນບໍ່ມີຄຸນວຸດທິທີ່ຈະ rust ແລະການກັດກ່ອນ. ໃນເວລາທີ່ໃຊ້ໃນພື້ນທີ່ chlorinated ສູງ, ຍົກຕົວຢ່າງຢູ່ສະລອຍນ້ໍາຫຼືຢູ່ແຄມຝັ່ງ, ບ່ອນທີ່ລະບົບຈະຖືກປະເຊີນກັບນ້ໍາເກືອໃນອາກາດ, chromium ບໍ່ສາມາດສ້າງຊັ້ນປ້ອງກັນໄດ້ສະເຫມີ. ສະແຕນເລດ 316 ທົນຕໍ່ສະພາບແວດລ້ອມທີ່ຮຸນແຮງທີ່ມີເນື້ອໃນ nickel ຊັ້ນສູງເລັກນ້ອຍແລະມີຄວາມທົນທານຕໍ່ການຕໍ່ຕ້ານຂອງມັນຕື່ມອີກ. ເຫຼົ່ານີ້ເພີ່ມ Alloys ອີກເທື່ອຫນຶ່ງເຮັດໃຫ້ຫ້ອງຮຽນ 316 ຕົວເລືອກທີ່ເຫມາະສົມສໍາລັບການນໍາໃຊ້ພາຍນອກຫຼືບ່ອນທີ່ປັດໃຈສິ່ງແວດລ້ອມທີ່ຫຍາບຄາຍຕ້ອງການວັດສະດຸທີ່ມີຄວາມຍືດຍຸ່ນ. ເຊັ່ນດຽວກັບສະແຕນເລດຂອງຊັ້ນ 304, ບໍ່ມີເສື້ອກັນຫນາວແລະສໍາເລັດຮູບທີ່ຈໍາເປັນແລະມີໃຫ້ບັນລຸເອກະສານທີ່ຖືກຕ້ອງສໍາລັບແຕ່ລະໃບສະຫມັກ. ເຫຼັກ 316 ແມ່ນທາງເລືອກທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດສໍາລັບການນໍາໃຊ້ພາຍນອກແລະອຸດສາຫະກໍາຂອບໃຈກັບການປະຕິບັດທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງພວກເຂົາ. ເຖິງແມ່ນວ່າບໍ່ມີເອກະສານໃດໆທີ່ບໍ່ສາມາດເວົ້າໄດ້ຢ່າງແທ້ຈິງ, ເຖິງແມ່ນວ່າການກັດກ່ອນ, ສະແຕນເລດຂອງຫ້ອງ 316 ຈະເປັນການຮັກສາການລ່ວງລະເມີດທີ່ຖືກຕ້ອງ. ປັດໄຈທີ່ຕ້ອງໄດ້ຄໍານຶງເຖິງໃນການຄັດເລືອກວັດສະດຸທີ່ຕິດເຊື້ອ ບໍ່ວ່າທ່ານຈະເລືອກເຫຼັກຫຼືສະແຕນເລດສໍາລັບລະບົບລາງລົດໄຟຂອງທ່ານ, ພິຈາລະນາຄໍາຮ້ອງສະຫມັກແລະການເປັນເຈົ້າຂອງໂດຍລວມມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕັດສິນໃຈໃດ. ຜູ້ຊ່ຽວຊານມັກຈະເລີ່ມຕົ້ນການສົນທະນາກັບບັນຫາເຫຼົ່ານີ້: ລະບົບລາງລົດໄຟຈະເປັນແນວໃດ? ການຈະລາຈອນລະດັບໃດຈະຖືກໄຟໄຫມ້? ຄາດວ່າຈະເປັນລະດັບການບໍາລຸງຮັກສາລະດັບໃດ? ງົບປະມານຂອງໂຄງການແມ່ນຫຍັງ? ຄໍາຕອບສໍາລັບຄໍາຖາມເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນເມື່ອລະບຸລະບົບທີ່ມີປະໂຫຍດ. ສະຖານທີ່ແລະສິ່ງແວດລ້ອມ ລະບົບລາງລົດໄຟຈະຢູ່ພາຍໃນຫລືພາຍນອກຈະບໍ? ສະພາບແວດລ້ອມຕິດຕັ້ງແມ່ນປັດໃຈຕັດສິນໃນການກໍານົດວັດສະດຸທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບລະບົບລາງລົດໄຟໃຫມ່ຂອງທ່ານ. ຈົ່ງຈື່ໄວ້ວ່າລາງລົດໄຟພາຍໃນແມ່ນໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຫຼາຍທີ່ສຸດຈາກປະລິມານແລະປະເພດການຈະລາຈອນໃນສະຖານທີ່ໃດຫນຶ່ງ. ຢ່າສົມມຸດວ່າເຫຼັກກາກບອນທີ່ມີລາຄາຖືກທີ່ເປັນທາງເລືອກທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບການນໍາໃຊ້ພາຍໃນ. ໃນຂະນະທີ່ລະບົບເຫຼັກກ້າກາກບອນສາມາດເຮັດວຽກໄດ້ດີໃນສະພາບແວດລ້ອມການຈະລາຈອນທີ່ຕໍ່າ, ເຊັ່ນ: ສະຫນາມບິນ, ສະຖາບັນທຸລະກິດ, ມັກຈະຕ້ອງການຮັກສາຢ່າງງ່າຍດາຍ. ໃນເຂດທີ່ມີຫຼາຍມືສາມາດເລື່ອນລົງເປັນປະຈໍາ, ພິຈາລະນາການນໍາໃຊ້ສະແຕນເລດ 304. ສະແຕນເລດ ນ້ໍາເກືອແລະຈະບໍ່ປະເຊີນກັບສະພາບການທີ່ສຸດ. ໃນຂະນະທີ່ສະແຕນເລດ 304 ມັກຈະຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອໃຊ້ສໍາລັບການນໍາໃຊ້ພາຍໃນ, ມັນກໍ່ເຫມາະກັບແອັບພລິເຄຊັນພາຍນອກທີ່ຖືກປົກປ້ອງ. ຖ້າລູກຄ້າຂອງທ່ານຕ້ອງການລະບົບສະແຕນບາຍໂດຍບໍ່ມີບັນຫາ, ສະແຕນເລດ 304 ມີການດັດແປງພື້ນຜິວທີ່ບໍ່ຕ້ອງການການບໍາລຸງຮັກສາພື້ນຜິວ. ສໍາລັບການນໍາໃຊ້ພາຍນອກຫຼືສໍາລັບການນໍາໃຊ້ທີ່ມີອຸນຫະພູມທີ່ສຸດ, ການກັກນ້ໍາກ້ອນທີ່ດີທີ່ສຸດໃນຫາດຊາຍ, ມັນບໍ່ມີຫຍັງເລີຍນອກເຫນືອຈາກຫ້ອງຮຽນສະແຕນເລດ 316 ເພື່ອຕ້ານທານ ຮຽກຮ້ອງເງື່ອນໄຂສິ່ງແວດລ້ອມ. ການບໍາລຸງຮັກສາ ຖ້າລູກຄ້າຂອງທ່ານກໍາລັງຊອກຫາວັດສະດຸບໍາລຸງຮັກສາຕ່ໍາ, ເຫຼັກສະແຕນເລດກໍ່ບໍ່ສາມາດຕີໄດ້. ນ້ໍາອຸ່ນແລະຜ້າອ່ອນຈະກໍາຈັດຄວາມບໍ່ສະອາດຫລືລາຍນິ້ວມືສ່ວນໃຫຍ່. ຈຸດທີ່ທົນທານສາມາດຖອດອອກໄດ້ໂດຍສານລະອຽດຂອງອິນຊີເວັ້ນເສຍແຕ່ວ່າມັນປະກອບດ້ວຍ chlorine. ລາງລົດໄຟສະແຕນເລດແມ່ນປອດໄພທີ່ຈະໃຊ້ acetone ຫຼື miner ວິນຍານ. ໃນກໍລະນີຂອງການສະຫມັກການຈະລາຈອນສູງ, ຫນ້າດິນຕ່ໍາ (ຕົວຢ່າງ Satin) ຫນ້າກາກສ່ວນໃຫຍ່ຂອງຮອຍເປື້ອນປະຈໍາວັນ. ເຫຼັກກາກບອນຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີຄວາມເອົາໃຈໃສ່ຫຼາຍກວ່າທີ່ຈະເບິ່ງແລະຮັບໃຊ້ງານປະຕິບັດທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງທ່ານ. ທີມງານບໍາລຸງຮັກສາຈະຕ້ອງການແກ້ໄຂຮອຍຂີດຂ່ວນໂດຍໄວກັບ varnish ເພື່ອຫລີກລ້ຽງການກັດກ່ອນ. ແຜນການບໍາລຸງຮັກສາໄລຍະຍາວເຊິ່ງປະກອບດ້ວຍການເປັນໂສເພນີເປັນປະຈໍາຫຼືການແລກປ່ຽນການເຄືອບປ້ອງກັນເກືອບຈະມີຄວາມຈໍາເປັນແຕ່ຄຸ້ມຄ່າ. ການຮັກສາທີ່ຖືກຕ້ອງຂອງການເຄືອບປ້ອງກັນພາຍນອກຮັບປະກັນລະບົບລາງລົດໄຟເຫຼັກຫຼາຍປີ. ງົບປະມານ. ລາຄາມັກຈະເປັນປັດໃຈທີ່ຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ຄໍານຶງເຖິງໃນເວລາທີ່ເລືອກອຸປະກອນ handrail ທີ່ຖືກຕ້ອງສໍາລັບໂຄງການຂອງທ່ານ. ເມື່ອວາງແຜນງົບປະມານຂອງໂຄງການ, ມັນສົມເຫດສົມຜົນທີ່ຈະຄໍານຶງເຖິງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕິດຕັ້ງເບື້ອງຕົ້ນພ້ອມທັງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການເປັນເຈົ້າຂອງໂດຍລວມ. ການເລືອກວັດສະດຸທີ່ມີລາຄາຖືກຫຼືການຮັກສາດ້ານທີ່ມີລາຄາຖືກກວ່າຫຼືປະຫຍັດເງິນລ່ວງຫນ້າ, ແຕ່ວ່າມັນສາມາດກາຍເປັນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍເປັນເວລາດົນນານຫຼັງຈາກຕິດຕັ້ງ. ເມື່ອເລືອກເອກະສານທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບການສະຫມັກຂອງທ່ານ, ຄໍານຶງເຖິງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕິດຕັ້ງແລະພິຈາລະນາການຮັກສາແລະຄ່າທໍານຽມການຮັກສາໃນອະນາຄົດ, ການແຕ້ມຮູບແລະການຮັກສາ. ທ່ານສາມາດພົບເຫັນວ່າຄວາມເຂັ້ມຂົ້ນສໍາລັບວັດສະດຸທີ່ດີກວ່າເຮັດໃຫ້ມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການເປັນເຈົ້າຂອງຕ່ໍາ. ບໍ່ແນ່ໃຈວ່າຈະເລີ່ມຕົ້ນຢູ່ໃສ? ໃນເວລາທີ່ເລືອກອຸປະກອນການຈັບມືທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບໂຄງການຕໍ່ໄປຂອງທ່ານ, ມີຫຼາຍປັດໃຈທີ່ຕ້ອງໄດ້ຄໍານຶງເຖິງ. ເລືອກການເຂົ້າເຖິງທີ່ຖືກຕ້ອງແລະທ່ານເປັນພະເອກ; ທາງເລືອກຂອງວັດສະດຸທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງສາມາດເປັນຂໍ້ຜິດພາດທີ່ຮັກແພງທີ່ນໍາໄປສູ່ລູກຄ້າທີ່ໂຊກຮ້າຍ. ຖ້າທ່ານບໍ່ແນ່ໃຈວ່າການເຂົ້າເຖິງແມ່ນຫຍັງເຫມາະສົມກັບການສະຫມັກຂອງທ່ານ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະເຮັດວຽກກັບຄູ່ຮ່ວມງານທີ່ມີຄຸນນະພາບແລະແນະນໍາລະບົບທີ່ເຫມາະສົມກັບຄວາມຕ້ອງການຂອງທ່ານສໍາລັບປີທີ່ທ່ານກໍາລັງຈະມາເຖິງ. ນີ້ສາມາດຊ່ວຍຜູ້ຊ່ຽວຊານຈາກ Wilio. ມັນຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຊອກຫາວິທີແກ້ໄຂທີ່ຖືກຕ້ອງສໍາລັບໂຄງການຂອງທ່ານ - ບໍ່ວ່າຈະເປັນຂະຫນາດ, ງົບປະມານຫລືແອັບ. ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາພ້ອມທີ່ຈະຊ່ວຍທ່ານໃນການກໍານົດວັດຖຸໃດແລະສໍາເລັດຮູບແມ່ນເຫມາະສົມທີ່ສຸດສໍາລັບລະບົບລາງລົດໄຟຂອງທ່ານເອງ.