ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ
ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ

ຜົນປະໂຫຍດແລະການກໍ່ສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງ

ເຈົ້າກໍາລັງຊອກຫາຜູ້ໃຫ້ບໍລິການດ້ານວິສະວະກໍາໂຍທາບໍ? ພວກເຮົາມີ 25,839 ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຢູ່ໃນໝວດນີ້. ສົ່ງສອບຖາມ.

ເລີ່ມ​ຕົ້ນ

4,633 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

82,833 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ບໍລິການທັງໝົດ
ບໍລິການທັງໝົດ

ຜົນປະໂຫຍດແລະການກໍ່ສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງ

ທ່ານຕ້ອງການບໍລິການດ້ານວິສະວະກໍາໂຍທາບໍ? Wilio ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຊອກຫາຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານຄຸນນະພາບໃນການອອກແບບແລະການປະຕິບັດເສັ້ນທາງທ້ອງຖິ່ນແລະຈຸດປະສົງພິເສດ, ທາງລົດໄຟແລະສາຍເຄເບີ້ນ, ທໍ່ອາຍແກັສ. ລາຄາຂອງການສື່ສານການຂົນສົ່ງມັກຈະຂຶ້ນກັບຂອບເຂດຂອງການບໍລິການ. ເບິ່ງຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບການບໍລິການ: ການໃຫ້ຄໍາປຶກສາ, ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດການປ່ຽນແປງໂຄງການ, ຄ່າຂົນສົ່ງທີ່ສະໜອງໃຫ້ໂດຍໜຶ່ງໃນ 25,839 ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໃນປະເພດທີ່ໃຫ້ໄວ້.

ເບິ່ງຕື່ມ:ລາຄາ

4,633 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

82,833 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ຂໍ້ມູນທີ່ເປັນປະໂຫຍດ

ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ຫຍັງ

ອາຄານວິສະວະກໍາ ອາຄານແມ່ນໂຄງສ້າງກໍ່ສ້າງທີ່ສ້າງຂຶ້ນດ້ວຍວຽກກໍ່ສ້າງຈາກຜະລິດຕະພັນກໍ່ສ້າງທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັບພື້ນດິນ. ການປະສົມປະສານທີ່ແຂງແກ່ນກັບພື້ນດິນແມ່ນເຂົ້າໃຈໃນການເຊື່ອມຕໍ່ພື້ນຖານທີ່ແຂງ, ສິ່ງທີ່ແນບມາຂອງໂຄງສ້າງຂອງເສົາຫີນຫຼືອຸປະກອນການກໍ່ສ້າງໃນເຄືອຂ່າຍຫຼືເຕັກນິກຂອງອານາເຂດ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ມັນກໍ່ແມ່ນຕຶກອາຄານທີ່ສ້າງຂຶ້ນພາຍໃຕ້ພື້ນດິນ. ອາຄານທີ່ໄດ້ອະທິບາຍຂ້າງເທິງທີ່ແບ່ງອອກເປັນສອງກຸ່ມໃຫຍ່ແລະພື້ນຖານທີ່ດິນແລະອາຄານວິສະວະກໍາ. ຕຶກອາຄານກໍ່ສ້າງແມ່ນອາຄານທີ່ປົກຄຸມລວມທັງສະຖານທີ່ໃຕ້ດິນ. ເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນທ່ອນໄມ້ກໍ່ສ້າງທີ່ຖືກອອກແບບມາເພື່ອປົກປ້ອງຄົນ, ສັດຫຼືສິ່ງຂອງ. ພວກເຂົາອາດຈະບໍ່ມີຝາແຕ່ພວກເຂົາຕ້ອງມີຫລັງຄາ. ອີງຕາມຈຸດປະສົງຂອງການນໍາໃຊ້ການກໍ່ສ້າງທີ່ດິນ, ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ແບ່ງອອກເປັນທີ່ພັກອາໄສຫລືບໍ່ແມ່ນບ່ອນຢູ່ອາໄສ. ໃນພາກຕໍ່ໄປ, ພວກເຮົາຈະບໍ່ຈ່າຍໃຫ້ກຸ່ມໂຄງສ້າງນີ້, ແຕ່ວ່າພວກເຮົາຈະສຸມໃສ່ຕຶກອາຄານໃຫຍ່ທີ່ສອງ, ໃນຕຶກອາຄານວິສະວະກໍາ. ອາຄານວິສະວະກໍາໃນແງ່ຂອງກົດຫມາຍຖືກກໍານົດເປັນກຸ່ມຕາມລັກສະນະທໍາມະດາທີ່ແນ່ນອນ. ຫນຶ່ງໃນຄຸນລັກສະນະເຫຼົ່ານັ້ນແມ່ນວ່າກຸ່ມໂຄງສ້າງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໄດ້ກໍານົດເງື່ອນໄຂໃນກົດຫມາຍສະເພາະ, ເຊັ່ນ: ກົດຫມາຍຖະຫນົນ, ກົດຫມາຍວ່າດ້ວຍການຂຸດຄົ້ນບໍ່ແຮ່, ແລະອື່ນໆ. ກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍາທໍາອິດກຸ່ມແມ່ນຕຶກອາຄານ, ຖະຫນົນ, ເສັ້ນທາງ, ທະເລຫລືບ່ອນຈອດລົດທີ່ບໍ່ສາມາດຄົ້ນພົບໄດ້. ນີ້ແມ່ນອາຄານແລວທາງຂົນສົ່ງຢູ່ເທິງພື້ນດິນຂອງໂລກດ້ວຍຄວາມຈິງທີ່ວ່າຄວາມເປັນໄປໄດ້ໃນທໍາມະຊາດຂອງເວັບໄຊທ໌້ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການປົກປ້ອງສິ່ງແວດລ້ອມ. ໃນກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍານີ້, ມັນຍັງມີຄວາມຈໍາເປັນທີ່ຈະຕ້ອງຮູ້ວ່າມີພະແນກສໍາລັບບໍລິສັດຖະຫນົນແຫ່ງຊາດ, ເມືອງສະໂລວາເກີ້, ເມືອງແລະເທດສະບານ. ຄວາມສໍາຄັນແລະຄວາມບໍ່ພຽງພໍຂອງເຄືອຂ່າຍເສັ້ນທາງແມ່ນມີອິດທິພົນທີ່ສໍາຄັນໃນການພັດທະນາອານາເຂດທີ່ບໍ່ພຽງແຕ່ຫລັງຈາກສະຖານທີ່ເສດຖະກິດ. ໃນການກໍ່ສ້າງຕຶກອາຄານວິສະວະກໍາເຫຼົ່ານີ້, ມັນແມ່ນການລົງທືນທີ່ກວ້າງຂວາງ, ເຊິ່ງຍັງມີການແຊກແຊງທີ່ຂ້ອນຂ້າງຍາວນານໃນຄວາມສະດວກສະບາຍຂອງຊີວິດໃນບໍລິເວນ, ສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນມັກຈະຖືກນໍາໃຊ້ ສິ່ງລົບກວນ, ຂີ້ຝຸ່ນແລະເຮັດໃຫ້ມີແສງ. ຍົກຕົວຢ່າງ, ຝາຫຼືຂົວສີຂຽວທີ່ສາມາດຜ່ານທາງຫລວງແລະຖະຫນົນທີ່ປອດໄພໄດ້ຢ່າງປອດໄພ. ການກໍ່ສ້າງຂອງການເດີນທາງຫຼືທາງຫລວງແມ່ນການແຊກແຊງທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ຕໍ່ອານາເຂດແລະດັ່ງນັ້ນຄວນຈະເປັນປົກກະຕິຢ່າງແທ້ຈິງ, ເຖິງວ່າຈະມີຊີວິດຊີວາແຕ່ຍັງເຂົ້າໃນຊີວິດສັດແລະພືດໃນເຂດແດນ. ກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍາກຸ່ມທີສອງແມ່ນກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟແລະກໍ່ສ້າງເຊືອກ. ອາຄານເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນມີຄວາມທ້າທາຍໃນການວາງແຜນແລະຂະບວນການອະນຸຍາດແລະຍັງມີຄວາມສາມາດທີ່ມີລາຄາແພງຈາກການສ້າງເສັ້ນທາງໃຫມ່. ສິ່ງທ້າທາຍໃນປະຈຸບັນທີ່ມີຄວາມສໍາຄັນທາງດ້ານປະເທດຊາດແມ່ນຄວາມຕ້ອງການໃນການສ້າງແລວທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງ. ພື້ນທີ່ນີ້ຍັງປະກອບມີການກໍ່ສ້າງແລະທັນສະໄຫມຕາມເສັ້ນທາງລົດລາງ. ສໍາລັບຈິນຕະນາການທີ່ດີກວ່າຈາກພື້ນທີ່ນີ້, ຂ້າພະເຈົ້າຈະໃຫ້ບາງສ່ວນຂອງອາຄານ, ຕົວຢ່າງ, ການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟແລະສ້ອມແປງແລະສ້ອມແປງທາງລົດໄຟແລະທາງລົດໄຟຂ້າມຟາກ. ເສັ້ນທາງເຊືອກທີ່ປະກອບມີກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍາກຸ່ມນີ້ແມ່ນສະຖານທີ່ທີ່ມີການຈະລາຈອນຫຼືທໍາມະຊາດທີ່ມີລັກສະນະທີ່ມີການໂຫຼດຫລືຄວາມກົດດັນຂອງເຊືອກ. ສໍາລັບພວກເຮົາ, ລົດສາຍໄຟຖືກໃຊ້ໃນຣີສອດເທິງພູ, ແຕ່ຍັງຢູ່ໃນ Brislava Koliba. Runway ແມ່ນຕ້ອງການຮັບປະກັນເສັ້ນທາງ. ສິ່ງນີ້ກໍານົດKadiáľຈະຖືກດຶງໂດຍເຊືອກເພື່ອຍ້າຍ. ອີງຕາມການຂັບຂີ່ລົດເມ, ພວກເຮົາຮູ້ລົດສາຍໄຟແລະບໍ່ປ່ຽນແປງ. ສາຍເຊືອກຂອງຜູ້ໃຫ້ບໍລິການແມ່ນປະຕິບັດລະຫວ່າງສອງສະຖານີແລະສະຫນັບສະຫນູນໂດຍການສະຫນັບສະຫນູນຫຼາຍຄັ້ງຕາມການບັນເທົາທຸກອານາເຂດ. ພາຫະນະຖືກໂຈະໃນສາຍເຊືອກສະຫນັບສະຫນູນໂດຍທາງດ້ານວັດຖຸຫຼືປະຊາຊົນຈາກສະຖານີຮ່ອມພູແມ່ນຖືກຂົນສົ່ງໄປທາງເທິງ. ຕົວຢ່າງທີ່ບໍ່ແມ່ນສາຍໄຟສາຍໄຟຟ້າແມ່ນ, ຍົກຕົວຢ່າງ, ລົດສາຍໄຟທີ່ເຄື່ອນທີ່ຢູ່ບ່ອນຈອດລົດ (ເຊັ່ນ: ລົດສາຍໄຟຢູ່ເທິງ Hrebieneok, ສາຍໄຟຟ້າຫາPetřínໃນ Prague). ເສັ້ນທາງແລ່ນທີ່ມີການຂະຫຍາຍຕົວທີ່ຂະຫຍາຍທີ່ສຸດແມ່ນສະກີທີ່ມີຊື່ສຽງໃນການຍົກສະລອຍນ້ໍາໃນຣີສອດຕ່າງໆຂອງພວກເຮົາ. ກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍາທີສາມແມ່ນກໍ່ສ້າງທາງຕິດຕາມແລະການລົງຈອດແລະຕິດຕາມການເລື່ອນລົງ. ມັນແມ່ນພື້ນທີ່ທີ່ຖືກດັດແປງທີ່ເຫມາະສົມທີ່ເຫມາະສົມທີ່ວັດຖຸແລະສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກຕ່າງໆກໍ່ສ້າງດ້ວຍການຫຼຸດລົງ, ການລົງຈອດ, ການປົກປ້ອງແລະການຮັກສາເຮືອບິນ. ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນປະກອບໃຫ້ເຫມາະສົມໂດຍສະຖານທີ່ສໍາລັບການເຮັດວຽກກົນຈັກໃນອຸປະກອນທຸລະກິດ, ທຸລະກິດແລະພື້ນທີ່ສາງເກັບມ້ຽນສິນຄ້າ. ລະບົບເຮືອບິນໃຫ້ບໍລິສັດສາມາດສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໂດຍຫນຶ່ງຫຼືຫຼາຍກວ່ານັ້ນແລະໄປທາງຫລັງຂອງການເດີນທາງແລະລົງຈອດ. ລະບົບເສັ້ນທາງແລ່ນສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ຄວາມສາມາດຂອງສະຫນາມບິນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ຄວາມຍາວຂອງການຕິດຕາມທີ່ໃຊ້ເວລາແລະແລ່ນແມ່ນລະດັບຂອງເຮືອບິນປະເພດເຮືອບິນທີ່ສາມາດລົງຈອດຢູ່ສະຫນາມບິນຫຼືຈາກສະຫນາມບິນເພື່ອເອົາໄປ. ລະບົບຕິດຕາມມ້ວນສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ເວລາໃນໄລຍະທີ່ຍົນຍ້າຍລະຫວ່າງພື້ນທີ່ກວດກາແລະພື້ນທີ່ທີ່ເອົາໄປແລະການລົງຈອດ. ອາຄານທີ່ມີຢູ່ໃນກຸ່ມທີ່ສີ່ປະກອບມີຂົວ, ການຊໍ້າຊ້ອນ, ອຸໂມງ, ແລກປ່ຽນແລະລົດໄຟໃຕ້ດິນ. ຈຸດປະສົງຂອງຂົວແມ່ນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງການສື່ສານແທນທີ່ຮ່າງກາຍທໍາມະຊາດຂອງນາງຢູ່ບ່ອນທີ່ເອົາຊະນະອຸປະສັກປອມຫຼືທໍາມະຊາດໄປສູ່ຂົວ. ໂດຍປະເພດຂອງການມັດ, ພວກເຮົາສາມາດແບ່ງຂົວເທິງຂົວ, ເກີບແຕະແລະ footers. ຂົວທີ່ພວກເຮົາເຂົ້າໃຈຈຸດປະສົງຂອງຂົວທີ່ຍາວກວ່າສອງແມັດແລະໃຊ້ໃນການປ່ຽນເສັ້ນທາງ, ການສື່ສານ piping ຫຼືການປະຊຸມ. ຖ້າຈຸດປະສົງຂອງຂົວສັ້ນກວ່າສອງແມັດ, ພວກເຮົາຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີການຄ້າ. FootsBridge ແມ່ນໃຊ້ໂດຍສະເພາະໂດຍຄົນຍ່າງຫຼືເປັນການສື່ສານຫຼືການສື່ສານການບໍລິການໃນຂົວ. ຂ້າພະເຈົ້າຍັງໃຫ້ລັກສະນະຫນຶ່ງຈາກບັນຫາຂົວທີ່ມີຂະຫນາດໃຫຍ່ແລະລະອຽດຂອງຂົວ, ຢ່າງຫນ້ອຍມີເນື້ອໃນດ້ານວິຊາການຂັ້ນພື້ນຖານຂອງຂົວທັງຫມົດກ່ວາອາຄານວິສະວະກໍາ. ວຽກງານຂອງພວກເຂົາແມ່ນການໂອນນ້ໍາຫນັກຂອງມັນເອງແລະເປັນພາລະຫນັກຫຼືເຄື່ອນໄຫວທີ່ສາມາດປະຕິບັດໄດ້ສໍາລັບຂົວໃດໆ. ຂົວແຕ່ລະແຫ່ງສໍາລັບພື້ນຖານການທໍາມະດາມີ: - ຂົວເທິງ, ເຊິ່ງສົ່ງຕໍ່ບໍ່ພຽງແຕ່ນ້ໍາຫນັກຂອງຕົວເອງ, ແຕ່ຍັງມີຜົນກະທົບຂອງສິ່ງທີ່ເອີ້ນນັ້ນ. ການໂຫຼດແບບສຸ່ມທີ່ມັນມີການພົວພັນໂດຍກົງໃນໂຄງສ້າງສະຫນັບສະຫນູນ. - ໂຄງປະກອບການສະຫນັບສະຫນູນໂອນນ້ໍາຫນັກແລະການໂຫຼດຂອງອາຄານເທິງຂົວ. - ໂຄງສ້າງດ້ານລຸ່ມສົ່ງການໂຫຼດຈາກຂົວທັງຫມົດເຂົ້າໃນພື້ນຖານດິນ. ກຸ່ມອາຄານທີ່ມີອາວະກາດຫ້າປະກອບມີທ່າເຮືອ, ຊ່ອງທາງການລອຍນ້ໍາ, ການຮັກສາສາຍນ້ໍາ, ເຂື່ອນໄຟຟ້າ, ເຂື່ອນແລະຊົນລະປະທານແລະຕຶກອາຄານ. ອາຄານວິສະວະກໍາປະເພດນີ້ກ່ຽວຂ້ອງກັບການກໍ່ສ້າງອາຄານ, ເຊິ່ງແມ່ນຄວາມເສຍຫາຍຫຼືອິດທິພົນຂອງຊັບສິນທີ່ປອດໄພຫຼືມີປະສິດຕິຜົນໃນປະເທດແລະສ້າງເງື່ອນໄຂໃນການຖືນໍ້າ ປະເທດແລະເຮັດວຽກທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງກວ່າ. ການແຊກແຊງທັງຫມົດຂອງຕຶກອາຄານວິສະວະກໍາດັ່ງກ່າວຕ້ອງໄດ້ຮັບປະກັນການພັດທະນາດິນແດນແບບຍືນຍົງແຕ່ຍັງຮັບປະກັນການຜະລິດພະລັງງານຈາກຊັບພະຍາກອນທໍາມະຊາດ. ສ່ວນດັ່ງກ່າວທີ່ມີຊື່ສຽງທີ່ສຸດໃນສະໂລວາເກຍແມ່ນການຫົດນ້ໍາຂອງGabčíkkovo. ກຸ່ມອາຄານທີ່ມີຄວາມສາມາດໃນການກໍ່ສ້າງຂອງສະຖານະການທີ່ຫ່າງໄກສອກຫຼີກ, ນ້ໍາ, ເຄືອຂ່າຍ, ເຄືອຂ່າຍທີ່ມີຢູ່ແລະສະຖານີການຫັນປ່ຽນ. ກຸ່ມນີ້ຄວນໄດ້ຮັບການສັງເກດເຫັນວ່າສໍາລັບສະຖານທີ່ທ່ອງທ່ຽວທີ່ຖືກຕ້ອງຕື່ມອີກ, ອາຄານວິສະວະກໍາແບບນີ້ສາມາດແບ່ງອອກເປັນທໍ່ທີ່ຫ່າງໄກສອກຫຼີກແລະການແຜ່ກະຈາຍໄຟຟ້າແລະການແຈກຢາຍໄຟຟ້າແລະການແຈກຢາຍສາຍໄຟ. ຄວາມແຕກຕ່າງພື້ນຖານພື້ນຖານແມ່ນຢູ່ໃນສະພາບການດ້ານເຕັກນິກດ້ານກົດຫມາຍແລະຄວາມສັບສົນທີ່ໄດ້ຮັບ, ບໍ່ວ່າຈະເປັນໃນເວລາທີ່ກໍາລັງຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ. ກຸ່ມທີ່ມີອາຄານວິສະວະກໍາທີ່ເຈັດແມ່ນອາຄານຂຸດຄົ້ນບໍ່ແຮ່ແລະກໍ່ສ້າງອຸປະກອນບໍ່ແຮ່. ການກໍ່ສ້າງອາຄານເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນມີລະບຽບຢ່າງເຂັ້ມງວດ. ຜົນກະທົບຂອງພວກເຂົາມີຜົນກະທົບຕໍ່ສະພາບແວດລ້ອມແມ່ນໃຫຍ່ຫຼວງ. ເພາະສະນັ້ນ, ການອະນຸຍາດຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຼາຍຂັ້ນຕອນແລະເວລາຊົມໃຊ້ເວລາ. ສະຖານທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດຂອງພວກເຮົາລວມມີ Banska Stiavnica ແລະ Kremnica. ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະຄຸ້ນເຄີຍກັບກິດຈະກໍາພຽງແຕ່ໃນປະຈຸບັນໃນການສ້າງຕຶກອາຄານບໍ່ແຮ່, ແຕ່ຍັງມີປະຫວັດສາດຂອງພວກເຂົາໃນຫໍພິພິທະພັນຂອງພວກເຂົາ. ກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍາທີແປດແມ່ນການກໍ່ສ້າງອຸປະກອນພະລັງງານ, ອາຍແກັສແລະເຄື່ອງເປົ່າສິ່ງເສດເຫຼືອ. ພວກເຮົາຂໍສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າການກໍ່ສ້າງອຸປະກອນພະລັງງານກໍາລັງມຸ້ງໄປສູ່ການເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງພວກເຂົາເພື່ອໃຫ້ໄຟຟ້າຄວາມຮ້ອນແລະມັນມາຮອດເຄືອຂ່າຍໄຟຟ້າ. ຫຼັກການທີ່ຄ້າຍຄືກັນນີ້ແມ່ນຢູ່ໃນສະພາບການສິ່ງເສດເຫຼືອພຽງແຕ່ສອງແຫ່ງ (Kilislava, ບ່ອນທີ່ຜະລິດດ້ວຍຄວາມຮ້ອນພາຍໃຕ້ເງື່ອນໄຂແລະການຄວບຄຸມທີ່ເຂັ້ມງວດແລະດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງຄວບຄຸມໄດ້ຈາກການກໍາຈັດສິ່ງເສດເຫຼືອ. ກຸ່ມທີ່ມີຈໍານວນເກົ້າຂອງຕຶກອາຄານວິສະວະກໍາປະກອບມີຕຶກອາຄານສໍາລັບການປຸງແຕ່ງແລະເກັບມ້ຽນຂີ້ເຫຍື້ອນິວເຄຼຍ. ມັນແມ່ນອາຄານສະເພາະທີ່ສຸດທີ່ການກໍ່ສ້າງທີ່ຖືກຄວບຄຸມແລະຕິດຕາມບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນອໍານາດການປົກຄອງສາທາລະນະເທົ່ານັ້ນແຕ່ຍັງມີອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນເທົ່ານັ້ນ. ມັນແມ່ນຍ້ອນວ່າຄວາມຜິດປົກກະຕິແລະອຸປະຕິເຫດໃດກໍ່ຕາມອາດຈະມີຜົນສະທ້ອນທີ່ຈະເກີນຂອບເຂດຂອງລັດ. ວົງຈອນຕະຫຼອດຊີວິດຂອງການກໍ່ສ້າງດັ່ງກ່າວແມ່ນຕິດຕາມກວດກາແລະບໍ່ປະຕິບັດຕາມຢ່າງໃກ້ຊິດກັບມາດຕະການປະຖົມໄດ້ຖືກລົງໂທດ. ອາຄານທີ່ມີຊື່ສຽງທີ່ສຸດທີ່ຕົກຢູ່ໃນກຸ່ມອາຄານວິສະວະກໍາທີ່ສິບສ່ວນຫນຶ່ງ - ອາຄານຂອງອຸປະກອນເຄມີແລະໂຮງງານຜະລິດແມ່ນສະໂລເວເນ. ນີ້ບໍ່ມີຄວາມສຸກຫຼາຍທີ່ວາງຢູ່ແຄມຂອງນະຄອນຫຼວງຂອງ Brislava, ແຕ່ສິ່ງທີ່ຮ້າຍແຮງກວ່າເກົ່າ, ສະນັ້ນມັນສ່ຽງຕໍ່ສະຖານທີ່ຂອງພວກເຮົາໃນເກາະອ່າງອາບນ້ໍາຂອງພວກເຮົາ. ຕຶກອາຄານວິສະວະກໍາຍັງປະກອບມີອາຄານອຸດສາຫະກໍາຫນັກ, ເຮັດໃຫ້ເຕົາໄຟສູງ, ເປັນຮູບຊົງກະບອກແລະຮາກ. ມັນແມ່ນອີກກຸ່ມຫນຶ່ງຂອງອາຄານວິສະວະກໍາທີ່ສາມາດມີອິດທິພົນຕໍ່ຄຸນນະພາບຂອງສະພາບແວດລ້ອມໃນທົ່ວພາກພື້ນກວ້າງ. ສໍາລັບຈິນຕະນາການ, ອາຄານທີ່ມີຊື່ສຽງທີ່ສຸດຈາກກຸ່ມນີ້ແມ່ນອາການຄັນທີ່ບໍ່ມີທາດເຫຼັກໃນkšice. ອີກກຸ່ມຫນຶ່ງຂອງອາຄານວິສະວະກໍາອື່ນແມ່ນວິຊາກິລາທີ່ບໍ່ໄດ້ຄົ້ນພົບ, ລົດຈັກແລະລົດຖີບແລະລົດຖີບແລ່ນລົດຖີບ, ສະຫນາມກ golf ອບ. ໃນກຸ່ມນີ້, ຕຶກອາຄານນີ້ແມ່ນລວມຢູ່ໃນຄໍາສັ່ງເພື່ອຮັບປະກັນຄວາມຕ້ອງການທີ່ຫ້າວຫັນຂອງປະຊາກອນ. ການຕັ້ງຖິ່ນຖານທີ່ລະອຽດອ່ອນຂອງອາຄານເຫຼົ່ານີ້ເຂົ້າໃນທໍາມະຊາດແມ່ນຄວາມເປັນໄປໄດ້ດຽວຂອງການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ. ໃນຊຸມປີມໍ່ໆມານີ້ໃນສະໂລວາເກຍ, ອາຄານທີ່ພວກເຮົາຍັງສາມາດເຫັນຢູ່ຕ່າງປະເທດ, ຍົກຕົວຢ່າງ, ຍົກຕົວຢ່າງ, ແລ່ນລົດແລ່ນລົດໄຟຟ້າທີ່ມີຂະຫນາດກາງຂອງສວນສາຂາສະຫນາມຫລືຈໍານວນສະຫນາມກ olf ອງໃນສະໂລວາເກຍ. ສຸດທ້າຍແຕ່ບໍ່ໄດ້ຫນ້ອຍ, ມີກຸ່ມຂອງອາຄານວິສະວະກໍາ, ດໍາເນີນການກໍ່ສ້າງບັນເທີງແລະບ່ອນພັກຜ່ອນສວນສາທາລະນະ, ສວນສັດແລະພືດພັນ. ໃນຊຸມປີມໍ່ໆມານີ້, ຈໍານວນສວນບັນເທີງທີ່ສຸມໃສ່ການນໍາໃຊ້ນ້ໍາພຸທີ່ຮ້ອນ, ເຊິ່ງເອີ້ນວ່າ Aquaparks ໄດ້ຖືກເພີ່ມຂື້ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ໂດຍການເພີ່ມຄຸນນະພາບແລະການມີຄຸນນະພາບຂອງພວກເຂົາ, ຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງການນໍາໃຊ້ການພັກຜ່ອນຢ່ອນອາລົມໄດ້ຮັບປະຊາກອນທົ່ວປະຊາກອນທີ່ກວ້າງຂວາງ. ໃນສວນທີ່ກົງກັນຂ້າມ, ສັດຊີວະວິທະຍາແລະພືດສາດສະນະພືດສາດແລະສະນະພືດສາດ. ກຸ່ມອາຄານສະຖາບັນວິສະວະກໍາສຸດທ້າຍແມ່ນສິ່ງເສດເຫຼືອທີ່ຖິ້ມຂີ້ເຫຍື້ອແລະອາຄານວິສະວະກໍາອື່ນໆທີ່ບໍ່ໄດ້ລວມຢູ່ໃນກຸ່ມທີ່ຜ່ານມາ. ໃນທີ່ນີ້ພວກເຮົາຈະແຕະອາຄານເກັບມ້ຽນສິ່ງເສດເຫຼືອ, ເຊິ່ງຍັງເປັນວິທີທີ່ຫນ້າສົນໃຈທີ່ສຸດໃນການບັນທຶກດ້ວຍການສ້າງສິ່ງເສດເຫຼືອ. ຄວາມພະຍາຍາມທີ່ຈະແຍກສິ່ງເສດເຫຼືອແລະດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງຈັດຮຽງສ່ວນຂອງມັນໃຫ້ໃຊ້ໃຫມ່ແມ່ນຍັງບໍ່ພຽງພໍ. ການເກັບຮັກສາສິ່ງເສດເຫຼືອແມ່ນບໍ່ມີຕໍ່ໄປຈາກການເດີນທາງໄລຍະກາງອີກຕໍ່ໄປແລະມັນກໍ່ເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະຫຼຸດຜ່ອນປະລິມານແລະໃນເວລາດຽວກັນເຮັດໃຫ້ເທັກໂນໂລຢີສໍາລັບການເຜົາໄຫມ້ແລະການນໍາໃຊ້ພະລັງງານອື່ນໆ.