ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ
ຍິນດີຕ້ອນຮັບສູ່ Wilio!

ທ່ານກໍາລັງເບິ່ງ Wilio ເປັນລູກຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການສະຫມັກ

ປ່ຽນເປັນມືອາຊີບ
ການນໍາທິດເຮືອ
ການບໍລິການ
ລາຍ​ການ​ລາ​ຄາ
ກ່ຽວກັບການສະຫມັກ
ດາວໂຫລດໃບສະຫມັກ
ມັນ​ເຮັດ​ວຽກ​ແນວ​ໃດ
ພວກເຮົາສາມາດປັບປຸງໄດ້ແນວໃດ
ຕິດ​ຕໍ່​ພວກ​ເຮົາ
ກ່ຽວກັບ Wilio
ເຂົ້າ​ສູ່​ລະ​ບົບ

ລາງໄມ້

ທ່ານກໍາລັງຊອກຫາຜູ້ກໍ່ສ້າງສໍາລັບ railings ໄມ້ບໍ? ພວກເຮົາມີ 17,268 ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຢູ່ໃນໝວດນີ້. ສົ່ງສອບຖາມ.

ເລີ່ມ​ຕົ້ນ

32,355 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

85,458 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ບໍລິການທັງໝົດ
ບໍລິການທັງໝົດ

ລາງໄມ້

ທ່ານຕ້ອງການບໍລິການຈາກພື້ນທີ່ຂອງ railings ໄມ້? Wilio ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຊອກຫາຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານຄຸນນະພາບໃນຈຸດສຸມ, ການອອກແບບການແກ້ໄຂ, ການຜະລິດ, ການປະກອບ, ການບໍລິການ. ລາຄາຂອງ railings ໄມ້ປົກກະຕິແລ້ວແມ່ນຂຶ້ນກັບລະດັບຂອງການບໍລິການ. ເບິ່ງຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບການບໍລິການ: ການຂັດດິນຊາຍ, ການທາສີ, ເຄື່ອງມືທີ່ສະໜອງໃຫ້ໂດຍຊ່າງໄມ້ 17,268 ຄົນຂອງພວກເຮົາໃນໝວດໝູ່.

ເບິ່ງຕື່ມ:ລາຄາ

32,355 ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ລົງທະບຽນ

85,458 ໂຄງການແກ້ໄຂ

4.8 ໃນ 5 ການປະເມີນສະເລ່ຍຂອງຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາ

226 521 ການຕິດຕັ້ງການນໍາໃຊ້

ຂໍ້ມູນທີ່ເປັນປະໂຫຍດ

ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ຫຍັງ

ລາງລົດໄຟໄມ້ ຫນ້າທີ່ຕົ້ນຕໍຂອງລາງລົດໄຟແມ່ນເພື່ອຮັບປະກັນຄວາມປອດໄພຂອງການເຄື່ອນໄຫວຂອງບຸກຄົນໃນສະຖານທີ່ທີ່ແຍກອອກຈາກຄວາມສູງ. ພວກເຂົາຍັງຕ້ອງໄດ້ຊ່ວຍເຫຼືອການເຄື່ອນໄຫວທີ່ປອດໄພແລະການກໍານົດອຸປະສັກໃນການປ້ອງກັນບໍ່ວ່າການເຄື່ອນໄຫວໂດຍບັງເອີນ, ຫຼືກິດຈະກໍາທີ່ຫ້າວຫັນຂອງວັດຖຸຫຼືສະຖານທີ່ທີ່ຈະໄດ້ຮັບການປົກປ້ອງ. ການແຈກຢາຍລົດລາງລົດໄຟພື້ນຖານຈາກທັດສະນະຂອງການເຮັດວັດສະດຸສາມາດແບ່ງອອກເປັນລາງລົດໄຟໄມ້ຫຼືໂລຫະ. ໃນການເລືອກລາງລົດໄຟ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຄໍານຶງເຖິງຕົວກໍານົດການຕ່າງໆຈາກແນວຄວາມຄິດ, ຄວາມເປັນໄປໄດ້ທີ່ພື້ນທີ່ສະເຫນີຄວາມປອດໄພທີ່ເປັນລະດັບລາງວັນທາງເທິງ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງໃຫ້ຄວາມກະຈ່າງແຈ້ງສະພາບການທີ່ກໍານົດເພື່ອຄວາມປອດໄພ. ແທ້ຈິງແລ້ວ, ລາງລົດໄຟຕ້ອງຢູ່ບ່ອນທີ່ຈໍາເປັນສໍາລັບມັນທີ່ຈະຕ້ອງໄດ້ພົບແລະໃນເວລາດຽວກັນເພື່ອໃຫ້ລາງລົດໄຟສາມາດຕ້ານທານກັບພາລະແລະອິດທິພົນຂອງມັນ. ຄວາມສໍາເລັດແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນໃນສະຖານທີ່ທີ່ມີຄວາມຈໍາເປັນເພື່ອຮັບປະກັນການປົກປ້ອງພະນັກງານພາຍໃຕ້ພື້ນທີ່ບໍ່ເສຍຄ່າ, ເຊິ່ງມີມາດຕະຖານການນໍາໃຊ້ມາດຕະຖານຂອງອະສັງຫາລິມະສັບ ການເຄື່ອນໄຫວຂອງບຸກຄົນ. ລາງລົດໄຟໄມ້ໃນເວັບໄຊການກໍ່ສ້າງ ໂດຍການເຮັດວຽກທີ່ມີຄວາມສູງໂດຍການເຂົ້າໃຈກິດຈະກໍາໃດຫນຶ່ງທີ່ປະຕິບັດໃນລະດັບຄວາມສູງທີ່ເກີນ 1,5 ແມັດສູງກວ່າຄວາມເລິກຂອງ FREE. ປະເພດຂອງວຽກງານດັ່ງກ່າວຮຽກຮ້ອງໃຫ້ຮັບປະກັນການປົກປ້ອງແຮງງານກ່ອນທີ່ຈະລົ້ມລົງ. ມັນຍັງມີຄວາມຈໍາເປັນທີ່ຈະສະຫນອງການປ້ອງກັນຕົກຢູ່ໃນຄວາມຄິດເຫັນຕ່າງໆທີ່ມີນໍ້າຫຼືສານຕ່າງໆທີ່ມີລະດັບສຸຂະພາບທີ່ມີທ່າແຮງ, ແຕ່ໂດຍບໍ່ສົນເລື່ອງຂອງຄວາມສູງທີ່ແຍກພວກມັນ. ຕ້ອງມີອາວຸດແລະແຂນຂັ້ນໄດຕ້ອງຈໍາເປັນຕ້ອງຕິດຕັ້ງລາງລົດໄຟໃສ່ດ້ານເປີດ. ນີ້ບໍ່ໄດ້ນໍາໃຊ້ກັບບັນໄດເຖິງຫ້າອົງສາຫລືຢູ່ທີ່ Inclination ເຖິງ 25 ອົງສາ. ແຂນ staircase staircase ທີ່ມີຄວາມຍາວຫຼາຍກ່ວາ 105 ຊມຍັງຕ້ອງມີການຈັບຢູ່ຂ້າງຫນຶ່ງແລະດ້ວຍແຂນກວ້າງກວ່າ 105 ຊມມັນຈໍາເປັນສໍາລັບມືຈັບຢູ່ສອງຂ້າງ. ຖ້າແຂນ stair ກວ້າງກວ່າ 270 ຊມ, ມັນແບ່ງອອກໂດຍມືຈັບດ້ວຍມືຈັບ. ຕີນແລະການຈອດເຮືອສາມາດເຮັດໄດ້ຈາກດ້ານເທິງຫຼືຈາກດ້ານຂ້າງ, ບໍ່ເກີນ 5 ຊຕມແລະຫຼາຍກ່ວາ 10 ຊມໃນຄວາມກວ້າງຂອງຂໍ້. ຈັບຕົວເອງຕ້ອງຖືກອອກແບບໃຫ້ຖືກຈັບຕົວຈາກດ້ານເທິງແລະປາຍຈະຕ້ອງຖືກປິດແລະກ້ຽງ. ສິ່ງທີ່ມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍນອກເຫນືອຈາກຂໍ້ມູນຂ້າງເທິງກໍ່ແມ່ນຄວາມຕ້ອງການທີ່ຈະປະຕິບັດຕາມສະຖານທີ່ລະຫວ່າງທ່ອນໄມ້ສ່ວນບຸກຄົນຫຼືສ່ວນປະກອບຂອງຕາຕະລາງສູງສຸດ 12 ຊມ. ໃນກໍລະນີຂອງລາງລົດໄຟໄມ້ທີ່ຕັ້ງຢູ່ໃນພື້ນທີ່ທີ່ມີການເຂົ້າເຖິງຂອງເດັກນ້ອຍໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າ, ໄລຍະນີ້ລະຫວ່າງອົງປະກອບຂອງຕາຕະລາງແມ່ນຫຼຸດລົງແລະກໍານົດໂດຍໄລຍະທາງສູງສຸດ 8 ຊມ. ກ່ຽວກັບຄວາມສູງຂອງລາງລົດໄຟ, ມັນໄດ້ຖືກສະຫນອງໃຫ້ວ່າມັນແມ່ນຢ່າງຫນ້ອຍ 90 ຊມໃນເຮືອນຂອງຄອບຄົວບ່ອນທີ່ຄວາມເລິກຂອງພື້ນທີ່ຫວ່າງແມ່ນສູງສຸດ 3 ແມັດ. ຖ້າຄວາມເລິກຂອງພື້ນທີ່ຫວ່າງແມ່ນຫຼາຍກ່ວາ 3 ແມັດແລະຫນ້ອຍກ່ວາ 12 ແມັດແມ່ນຄວາມສູງທີ່ນ້ອຍທີ່ສຸດຂອງ 100 ຊັງຕີແມັດ. ຖ້າຄວາມສູງຂອງພື້ນທີ່ຫວ່າງແມ່ນສູງກວ່າແລະຄວາມສູງຂອງມືມີຢ່າງຫນ້ອຍ 120 ຊັງຕີແມັດ. ບົດແຍກຕ່າງຫາກແມ່ນເພື່ອໃຫ້ການປົກປ້ອງຈາກການຕົກຢູ່ໃນບ່ອນເຮັດວຽກເທິງນ້ໍາບ່ອນທີ່ຄວາມເສຍຫາຍສຸຂະພາບບໍ່ຮູ້ຕົວ. ໃນທີ່ນີ້ມັນສາມາດເປັນລາງລົດໄຟຊົ່ວຄາວ, ລາງລົດໄຟທີ່ວາງແຜນແລະລາງລົດໄຟຖາວອນ. ມີເງື່ອນໄຂອື່ນໆແລະກົດລະບຽບສໍາລັບແຕ່ລະປະເພດໃນແຕ່ລະກໍລະນີ. ລາງລົດໄຟຊົ່ວຄາວແມ່ນສິ່ງທີ່ໃຊ້ໃນໄລຍະການກໍ່ສ້າງແລະອຸປະກອນການນໍາໃຊ້ສໍາລັບການຜະລິດຂອງມັນໂດຍທົ່ວໄປແມ່ນໄມ້ໂດຍທົ່ວໄປ. ເພາະສະນັ້ນມັນແມ່ນວິທີການຂອງການປົກປ້ອງການລວບລວມຂອງພະນັກງານ. ມັນຖືກອອກແບບມາວ່າລາງລົດໄຟເຫລົ່ານີ້ແມ່ນຖືກປ່ຽນຈາກລະດັບສູງສຸດໃນລະດັບສູງພາຍໃນ 15 ອົງສາໃນສ່ວນຂວາງ. ລາງລົດໄຟປ້ອງກັນຍັງໃຊ້ສໍາລັບເຮັດວຽກທໍາມະຊາດຫຼືໃນເວລາທີ່ເຮັດສິ່ງຂອງຢູ່ໃຕ້ດິນ. ໃນເວລາທີ່ການກໍ່ສ້າງຖານຂໍ້ມູນ. ລັດຖະດໍາລັດສະຫນັບສະຫນູນຄວາມສູງຕ່ໍາສຸດທີ່ 110 ຊັງຕີແມັດ. ລາງລົດໄຟໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໂດຍ rod ເທິງເປັນຈັບແລະບ່ອນຢຸດຊັ້ນ - ເປັນແຖບປ້ອງກັນທີ່ມີຄວາມສູງຢ່າງຫນ້ອຍ 15 ຊມ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຖ້າຫາກວ່າ desktop ຂ້າງເທິງສະຖານທີ່ອ້ອມຂ້າງແມ່ນຫຼາຍກ່ວາ 2 ແມັດ, ມັນຖືກໃສ່ລົງໃນລາງລົດໄຟລະຫວ່າງຊັ້ນຈັບແລະຈອດຢູ່ບ່ອນກາງຂອງກາງຫຼືເຄື່ອງເຕີມທີ່ເຫມາະສົມແລະເຄື່ອງເຕີມທີ່ເຫມາະສົມ. ໃນຄວາມໂນ້ມອຽງຂອງພື້ນທີ່ປ້ອງກັນພາຍໃຕ້ 15 ອົງສາ, ຊ່ອງຫວ່າງທີ່ບໍ່ເສຍຄ່າຈະບໍ່ໃຫຍ່ກວ່າ 55 ຊັງຕີແມັດ. ຖ້າເປີ້ນພູສູງກວ່າ 15 ອົງສາ, ຊ່ອງຫວ່າງທີ່ບໍ່ເສຍຄ່າຫຼຸດລົງເປັນ 25 ຊັງຕີແມັດ. ລາງລົດໄຟຊົ່ວຄາວສາມາດຂັດຂວາງໄດ້ໃນສະຖານທີ່ຊົດເຊີຍຂັ້ນໄດ. ລາງລົດໄຟທີ່ວາງໄວ້ສາມາດຖອດອອກໄດ້, ພັບ, ເປີດກວ້າງ, ພັບ, ຫຼືເລື່ອນ. ພວກມັນຖືກຕິດຕັ້ງຢູ່ບ່ອນທີ່ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງອະນຸຍາດໃຫ້ໂຫຼດຫຼືຍົກສິນຄ້າ, ການປະກອບ, ການປະກອບຫລື disassembly ຂອງອຸປະກອນສໍາລັບເຫດຜົນໃນການດໍາເນີນງານ. ຫຼັງຈາກກິດຈະກໍາເຫຼົ່ານີ້, ລາງລົດໄຟຕ້ອງຖືກສົ່ງຄືນໃຫ້ສະເຫມີກັບສະພາບເດີມແລະຕໍາແຫນ່ງເດີມ. ຖ້າມີການຍົກເວັ້ນ, ບໍ່ສາມາດສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໄດ້, ໃນແງ່ຂອງການສະຫນັບສະຫນູນ, ມັນອາດຈະຖືກທົດແທນໂດຍຍີ່ຫໍ້ທີ່ມີຄວາມຫນາແຫນ້ນໂດຍຍີ່ຫໍ້ຄວາມປອດໄພ, ຈໍາກັດວິທີການຖາວອນຫຼືການຊີ້ນໍາຖາວອນ. ໃນກໍລະນີເຫຼົ່ານີ້, ເປັນອຸປະສັກທີ່ຖອດຖອນໄດ້ກໍ່ສາມາດໃຊ້ເປັນຕ່ອງໂສ້, ເຊືອກຫລືສິ່ງກີດຂວາງ. ລາງລົດໄຟຖາວອນໄດ້ຖືກສ້າງຂຶ້ນໃນທຸກວັດຖຸທີ່ມີການສື່ສານຄວາມສູງທີ່ບໍ່ເທົ່າກັນຖ້າຄວາມແຕກຕ່າງສູງກວ່າ 0.5 ແມັດ. ມັນຍັງຢູ່ໃນແຄມຂອງທີ່ບໍ່ເສຍຄ່າຂອງຂັ້ນໄດ, ຫ້ອງສະແດງ, brood ແລະອື່ນໆ. ຖ້າມີຄວາມສ່ຽງໃນການເຄື່ອນຍ້າຍໃນກໍລະນີເຫຼົ່ານີ້, ລາງລົດໄຟນີ້ແມ່ນບັນລຸໄດ້ຫນ້ອຍທີ່ສຸດ 10 ຊັງຕີແມັດ. ແຂນຂັ້ນຕ່າງໆຕາມທີ່ສະແດງຢູ່ຂ້າງເທິງຕ້ອງໄດ້ຮັບການຕິດຕັ້ງດ້ວຍການຈັບ 90 ຊັງຕີແມັດທັງສອງຂ້າງ. ໃນກໍລະນີນີ້, ແນະນໍາໃຫ້ໄດ້ຮັບການເສີມໂດຍ 75 ຊັງຕີແມັດ, ບ່ອນທີ່ມີການຈັບມືຈັບໄດ້ເກີນຈຸດເລີ່ມຕົ້ນແລະສິ້ນສຸດຂອງແຂນຫຼືທາງຍ່າງຢ່າງຫນ້ອຍ 15 ຊັງຕີແມັດ. ຮູບຊົງຂອງການຈັບຕ້ອງອະນຸຍາດໃຫ້ grip ທີ່ມີກໍານົດແລະສິ່ງນີ້ຕ້ອງໄດ້ຈອດທີ່ແນ່ນອນທີ່ຈະບໍ່ຍ້າຍຢູ່ໃນມື. ທາງຍ່າງໃດກໍ່ຕາມບ່ອນທີ່ມີຄວາມສ່ຽງທີ່ຈະລົ້ມລົງຕໍ່ຄົນທີ່ມີຄວາມປອດໄພເຊິ່ງຕ້ອງຕ້ານກັບທິດທາງຂອງແນວນອນແລະແນວນອນ. ໃນການໂຫຼດນີ້, ສະຖິຕິຕ້ອງໄດ້ຮັບການປະເມີນຢູ່ທຸກພາກສ່ວນຂອງລາງລົດໄຟ, ລວມທັງການປະເມີນຂໍ້ຄວາມ. ນອກເຫນືອໄປຈາກຄວາມຕ້ອງການທີ່ກໍານົດໂດຍມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ໂຄງສ້າງຕ້ອງປະຕິບັດຕາມສະພາບການທີ່ຮັບປະກັນການປົກປ້ອງໂຄງສ້າງທີ່ຕິດພັນກັບຜົນກະທົບທີ່ບັນຍາກາດ, ການກັດກ່ອນແລະອາການຊືມເສົ້າ. ຕົວຢ່າງທີ່ຍັງບໍ່ມີຄວາມຈໍາເປັນ ຄວາມເຂັ້ມແຂງແລະຄວາມຫມັ້ນຄົງພຽງພໍ. ລາງລົດໄຟໄມ້ໃນຖານະເປັນດັ່ງກ່າວ, ພວກເຮົາສາມາດແບ່ງອອກເປັນສອງກຸ່ມໃຫຍ່: - ທາງລົດໄຟໄມ້ພາຍໃນ, - ທາງລົດໄຟໄມ້ພາຍນອກ. ພວກມັນແຕກຕ່າງກັນບໍ່ພຽງແຕ່ວິທີການຂອງການຮັກສາທາງດ້ານວັດຖຸຂອງວັດສະດຸ - ໄມ້, ເຊິ່ງແຕກຕ່າງກັນລະຫວ່າງການຕິດຕັ້ງໄມ້ພາຍນອກຫລືຢູ່ໃນເຮືອນ, ແຕ່ກໍ່ເປັນການສະຫວາຍຂອງໂຄງສ້າງການກໍ່ສ້າງ. ມັນແມ່ນຄວາມແຕກຕ່າງໃນການຈອດລົດຢູ່ພາຍນອກ, ບ່ອນທີ່ການກະທໍາຂອງຜົນກະທົບສະພາບອາກາດແມ່ນບໍ່ສາມາດປຽບທຽບໄດ້ສໍາລັບຜູ້ທີ່ເຮັດຢູ່ໃນເຮືອນ. ໂດຍສະເພາະ, ມີການດໍາເນີນງານແບບຖາວອນຂອງອາກາດທີ່ອົບອຸ່ນແລະແຫ້ງ, ເຊິ່ງສາມາດເຮັດໃຫ້ເກີດການຜິດປົກກະຕິຂອງໄມ້. ການຜິດປົກກະຕິເຫຼົ່ານີ້ສາມາດເປັນໄພຂົ່ມຂູ່ຕໍ່ຄວາມສາມາດໃນການໂຫຼດແລະຄວາມພຽງພໍຂອງໂຄງສ້າງທີ່ຕິດເຊື້ອ, ຫຼືອາດຈະເຮັດໃຫ້ການສິ້ນສຸດຂອງການແບ່ງສ່ວນຂອງແນວຕັ້ງຂອງການເຮັດລາງລົດໄຟໄມ້. ພວກເຮົາຍັງສາມາດແບ່ງລາງລົດໄຟໄມ້ຕາມພື້ນທີ່ທີ່ມີຈຸດປະສົງແລະໃນຫຼັກການ, ພວກເຮົາແບ່ງໃບຫອກຢູ່ເທິງລະບຽງແລະເສົາໄຟຟ້າ. ສ່ວນແຍກຕ່າງຫາກຂອງການຕື່ມຂອງລາງວັນໄມ້ແມ່ນມືຈັບ, ສະຖານທີ່, ຮູບຮ່າງຂອງມັນແລະຄວາມຕ້ອງການທີ່ຈະປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂຄວາມປອດໄພ. ສໍາລັບການຈັດການ, ພວກເຂົາຕ້ອງຈ່າຍຄ່າມາດຕະການດຽວກັນເພື່ອໃຫ້ການປິ່ນປົວພື້ນຜິວເປັນລາງວັນ, ແຕ່ວ່າການຕິດຕໍ່ສໍາເລັດແລ້ວແລະບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງຫລີກລ້ຽງພື້ນຜິວຂອງຮອຍແຕກທີ່ສາມາດທໍາລາຍຄວາມປອດໄພ ການນໍາໃຊ້ຂອງການຈັບເປັນສະຫນັບສະຫນູນ. ຂັ້ນໄດພາຍໃນເຮັດດ້ວຍໄມ້, ຖືກອອກແບບມາເປັນການສະຫນັບສະຫນູນຕົນເອງແລະມັກທີ່ສຸດໃນເຮືອນທີ່ມີອາພາດເມັນຕໍ່ໄປຫຼື dupellex ແມ່ນເຫມາະສົມ. ຜູ້ສະຫນອງການອອກແບບແລະຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນໄດດັ່ງກ່າວມັກຈະໃຊ້ໂປແກຼມໂປແກຼມຕ່າງໆທີ່ສາມາດຈັດການກັບຂໍ້ກໍານົດຕ່າງໆໂດຍອີງຕາມຂໍ້ກໍານົດດ້ານນິຕິກໍາແລະເມື່ອຕັ້ງຄ່າຕົວກໍານົດ. ໂດຍສະເພາະ, ພວກເຂົາຕ້ອງ, ໂດຍສະເພາະ, ຄວາມກວ້າງຂອງແຂນທີ່ຫມັ້ນຄົງ, ໃນນັ້ນເປັນລາງລົດໄຟໄມ້, ແຕ່ຍັງມີຈໍານວນທີ່ສົດໃສລະຫວ່າງຊັ້ນບ່ອນທີ່ staircase ແມ່ນຕ້ອງຕິດຕັ້ງ. ລາງລົດໄຟໃນກໍລະນີເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນແຂງກະດ້າງໂດຍໂຄງປະກອບບັນທຸກຂັ້ນໄດແລະສ້າງນ້ໍາຫນັກທີ່ສາມາດສົ່ງນ້ໍາຫນັກຂອງຄົນໄດ້ໂດຍບໍ່ຕ້ອງມີກະແສໄຟຟ້າຫຼືໂຄງສ້າງຂອງລົດບັນໄດແລະລາງລົດໄຟ. ທາງເລືອກໃນການສະຫນັບສະຫນູນດ້ວຍຕົວບັນທຸກໄມ້ທີ່ເຮັດດ້ວຍນ້ໍາສາມາດເປັນສ່ວນທີ່ເຮັດດ້ວຍໄມ້ແລະສ່ວນປະກອບສ່ວນບຸກຄົນທີ່ມີຢູ່ທົ່ວໄປໃນຮ້ານຄ້າຂອງພວກເຮົາ. ຂໍ້ເສຍປຽບແມ່ນລະດັບຈໍານວນຈໍາກັດຂອງຂະຫນາດແລະວິທີແກ້ໄຂດ້ານເຕັກນິກ. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະສະເຫນີຈໍານວນການແບ່ງປັນແນວຕັ້ງຄັ້ງທໍາອິດແລະແຈ້ງຄວາມຕ້ອງການການອອກແບບຂອງທ່ານສໍາລັບພື້ນທີ່ທີ່ທ່ານກໍາລັງຈັດແຈງຕົວເອງ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງລາງລົດໄຟດັ່ງກ່າວບວກກັບບັນໄດມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍດ້ານການເງິນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍແລະເພາະສະນັ້ນຈຶ່ງມີການພິຈາລະນາຢ່າງສະຫມ່ໍາສະເຫມີທີ່ຈະອອກ.